Ooo jag vill ha



Kom in på Elin Klings blogg av slumpen o såg att hon hade en tävling om designerväskor. Föll direkt för en Dolce & Gabbana väska. En stor, svart o massa dragkedjor och fack, herregud ge miiiig. Jag kommer ju aldrig att vinna den, och ännu värre är att prislappen är på 9499kr. Lär ju ta fler år för mig att få ihop till den -gråta- Jag ska nog va me i tävlingen och försöka vinna den, men jag har ju sån jävla otur så de kommer aldri o hända =( Fan jag funderar på o ta ett lån o köpa den, hahah...

Jag har ju vari ute på jakt efter en designerväska skitlänge, är så jäkla sugen. Men jag har fan inte råd. Nu har jag suttit i flera timmar och kollat på väskor. Har väl hittat typ 5 st jag verkligen vill ha,gah. En Fendiväska i USA, men nu kommer jag inte in på sidan så jag kan inte visa bild =( Sen har jag hittat en Friis & Company väska, jag har ju en sån och jag gillar den starkt :P Synd bara att dom har så dåligt me fack =( Fyfan ja funderar starkt på att råna en bank, shit va glad ja skulle va sen.

Imorron är det skola. Naturkunskap och Matte,fyfan =/  Men först ska jag sola o sen simma me Sandra, yeyy...

.:Nypan:.





Åh ja får typ orgasm när jag ser den. Varje gång jag skulle öppna dragkedjan skulle jag le o känna lyckorus, haha. Shit jag låter ju psykad. Är förövrigt Dolce & Gabbanaväskan jag pratade om :P Ge miiiiiiig!







Friis & Companyväskan jag oxå föll för. Kostar bara runt 2000-lappen. "BARA"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0