Sjunga på Annas dotters dop? :O



Shit det är galet. Fick ett mess av Anna, där frågar hon om JAG
vill sjunga solo på hennes dotter´s (lilla lova´s) dop. Gah JAG?  :O
Jag vettefan om jag kommer palla. De skulle väl sluta med att jag
svimmar av eller nått, haha. Det skulle va grymt roligt, men fan ja vet
inte om jag klarar det =/ Jättekul att hon frågade iaf :)



Jag har man typ nyss kommit hem, shit jag är helt
slut nu.. Har jobbat 9-17, har varit sjuuuukt mkt patienter idag,
o sjukt mkt annat o göra. Har inte haft en enda
paus... Men de gick bra, vi höll schemat väldigt bra
faktikt, konstigt nog. De brukar balla ur när det är så mkt att göra.
Sen efter jobbet gjorde jag mat, slängde i mig den o stack sen till
badhuset. Simmade me Sandra en timme, sen bubblade vi lite.. Nu ligger
jag i sängen o har de sköööönt. Kollar lite bussar tills på fredag,
ja kanske drar till sthlm då o festar loss ;) 

Imorron börjar skolan igen, suck. Nu ska jag även läsa
naturkunskap b, plus matte b som jag redan börjat med och jag har
gjort två prov i... Fyfan va ja hatar skolan, men jag måste ju ha dom
ämnerna om jag ska söka vidare sen till högskola :S

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0