Till Gävle en sväng me farmor o farfar



Har precis kommit hem från Gävle. Farmor ringde o Wilmas hundmat va helt slut, tyvärr hade jag redan åkt från jobbet så ja kunde inte fixa därifrån. Hon har ju speciell bantningsmat (Royal canin Satiety weight control) och den säljs bara hos veterinärer, och det är inte alla som har den heller. Men då ringde ja Gävle hund o katt o dom hade en säck hemma. Hon har ju faktiskt gått ner från 16.9kg till 14.5, låter lite men de syns verkligen, och hon är pigg som en liten valp igen, hah. Sen grannfolk ute stannar o frågar om hon gått ner i vikt, haha, så det är kul att de syns =)

Efter de hjälpte jag farmor o handla. Shit jag köpte lite lösviktsgodis =/ De va så jäkla länge sen, o nu kunde ja inte hålla mig längre, så ja köpte lite lite. Nu har ja värsta ångesten ist =(

Innan jag åkte till Gävle idag va jag o solade på badhuset, dom har ju happy hour fram till kl 15 varje dag, wihoo. Men det måste ha varit "nå fel" eller nått i det solariet jag hade. Brukar sola 12 minuter o de brukar gå bra. Efter typ 6 minuter idag så brände det så in i helvete överallt, kändes som ja grillades.. Men men ja låg kvar tills min tid va slut.. Nu svider de på kroppen o hela bakkroppen är helt röd, haha.. Men de går nog över. Plus hon som solade innan mig slutade sola när hon hade typ 4 minuter kvar, så jag tror nog att de va nått galet me dedär =/

Imorron kanske de blir skotertur o supning me ockelboarna, skulle va skoj :D

.:Nypan:.


Gofisen min :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0