Träääääning och Skola.. Sen inte mkt mer till liv idag =/



Börja med att gå till badhuset o simma en timme me Sandra o Pauan imorse, kul att du kommit hem igen Pauan o att du haft de bra borta i värmen :) Sen efter det åkte jag till skolan o plugga matte från 13-17, gah. Nu har jag inte så mkt kvar innan jag ska göra provet, wihooo. Idag gick det sådär, de gick i svackor, haha. Men snart så är jag klar, o då ska jag fira! Sen direkt efter det åkte jag hem till Sandra. Började med att vibba 11 minuter på hennes vibb, sen gick vi ut me hennes hundar i 30 min. O sen efter det åkte jag hem, gick på konsum o handla grejjer till en Räk-o tonfisksallad, mm den blev fan god :P Efter de gick jag o hämtade Wilma. Så gick jag ut me henne o gick i ca en timme. Släppte henne lite i stadsparken. Då fick hon cp-rus o sprang fram och tillbaka som en galning o morrade, haha. Hon gör så för hon vill bli jagad :P Min lilla sötnos. Sen efter prommisen när ja lämna av henne passade jag på att klippa klorna, dom växer som fan på henne =/ Klipper dom asofta.

Nu gör jag inte så mkt, kikar runt på nätet o så.. I helgen blir de nog utgång, wihoo..

.:Nypan:.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0