Trött som ett aaaas



Fyfan va trött jag har varit hela dagen, suck.. Somna rätt sent inatt igen, fan de blir alltid runt 2tiden, sen ska jag upp halv 7 typ =/ Idag har jag jobbat, blev körigt som fan på slutet.. Sen när ja kom hem hann jag slänga i mej en macka, sen drog jag til badhuset o simma en timme. Direkt när jag kom hem så föna jag torrt håret, sen gick jag o hämta Wilma och gick ut me henne i en timme. Nu är jag helt dööö.. Måste plugga lite naturkunskap, fyfan va tråkigt. Ska ha prov snart, suck... Atomer o skit, vem fan bryr sig?

Sen får ja inte sova imorron heller. Ska upp halv 9.. Dra iväg till badhuset o simma. Sen börjar skolan 13, o slutar 17...
Zzzzzzzzz...

.:Nypan:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0