Varit lat över helgen me skrivandet :P



Tjohoo de va ett tag sen, har vari lite på latsidan över helgen.. Nå va gjorde jag dårå? I fredags va jag ut o käka på kina me lite kompisar.. Sen på vägen hem gick jag o Madde till Elvis rockcafé o skulle ta en öl. Men där blev vi kvar till kl 2 när dom stängde, hah. Sandra, Emma o några till kom så de va skoj =)

Sen på lördagen, då va det dags igen. Det var ju då festen skulle va. Va meningen att vi skulle vara hemma hos Madde, men de stulade så mkt när hon lagade bilen så hon blev så sen. Satt därför hos mig istället o förfesta lite. Sen skulle vi åka till Gävle, då missa vi bussen, smaart. Då gick vi på lobby istället i viken, det funka ju det me. Sen drog jag o Madde vidare på efterfest. Där tror jag att ja däcka av rätt fort i soffan. Sen väckte Madde mig o sa att vi skulle hem. Då ville ja helst skjuta mig, vi va ju uppe vi klara´s, och jag va astrött, ont i fötterna, o de va snöstorm ute =/ Men men de gick ju det å. Fan finns de nån bättre känsla än att lägga sig i en säng? Ja tror fan inte de, hah.

Nu sitter jag på jobbet, har lunch. Snart kommer de lite katter som ska opereras. Jag som är så trött i skallen idag, men de ska nog gå bra endå :P

.:Nyyypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0