Alborgen ;P







Igår (lördag) hängde jag med micke o helena till Albogen i valbo. För er som inte vet vad det är så är det som fångarna på fortet typ. Man samlar stämplar och ska klara av olika uppgifter i olika celler för att få en stämpel. Jag va bakis som fan, spydde på morron o så för jag va ut o festade i fredags. Skulle va nykter hade jag tänkt, men som vanligt dök det upp party. Vi va ut på karma i viken, va väldigt trevligt faktistk :) Men trots bakfyllan gick det faktiskt bra inne på alborgen, baksmällan gick typ över. Jag hade skitkul där, ska dit snart igen med några andra är de tänkt :) Klantig som jag är gjorde jag illa mig lite här o där. I en cell så fick jag knuten på ett rep rakt på näsan så de bara knaka, nu har jag skitont. Får väl en turknäsa snart. Sen i en annan cell kröp jag i en laburint med luckor man skulle upp igenom. Jag smällde upp luckan, sen släppte jag den och stack upp huvudet. Självklart small luckan igen rätt på skallen min,aj aj. Sen kastade jag en boll genom nå träplankor, fastnade med armen och höll på knäcka den.Sen fastnade jag med mina brallor i en tunnel så jag rev upp dom i arslet. Sen är mina knän mosade efter allt krypande. Men men jag hade iaf skitkul så det va värt det :)

Igår kväll va jag nykter. Åkte på Mcdonalds kl 1 på natten och köpte kaffe, sen åkte vi till hagaström i gävle och köpte juice som vi skulle dricka till hemmagjort fruktsallad :) Idag har jag inte gjort så mkt. Åkte till jimmy och adde ikväll och kikade på film, iceage 3, madde va oxå där. Adde bjöd på kycklingsallad, mums mums :) Efter det drog jag o jimmy till skutskär. Hans morsans man fyller 50 idag, grattis till dig mats! :) Drack en öl, sen åkte vi hem igen.

Imorron blir det att jobba för mig. På onsdag verkar det bli finnland. Vet inte när jag kommer hem, det ka ta 1 eller 2 veckor säger dom, fan så länge pallar inte jag va borta :S Men men de blir nog skoj endå, en liten semester :)

.:Nypan:.





fan
hur ska man handskas med allt?
hur slutar man tänka?

make it go away!



Kommentarer
Postat av: Sandra

vad ska du göra i finland så länge?! :o

2009-07-28 @ 01:30:48
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0