Då va man vithårig igen, heh

Va hos frissan idag. Blekte utväxten och klippte mig, det va verkligen behövligt! Nu blir jag chockad varje gång jag ser mig i spegeln för det är så ovant att se hela håret blondt, jag har ju haft en jävligt stor utväxt ett tag nu. Men men man vänjer sig väl snart, jag brukar alltid känna såhär efter jag blekt utväxten.

Nu ikväll har jag packat upp alla grejjer sen rockweekend och det va ju en hel del. Sen har jag tvättat massa, och bytt sängkläder. Ska bli mys att lägga sig i en nybäddad säng sen, finns det nå skönare? :) Synd bara att inte mysen är här med mig, han är ju ute o ränner i sverige =(

Imorron drar jag o Sandra Nilsson till sthlm, bussen går kl 14:10. Ska dit o gå på konsert ;) Artisen avslöjar jag sen. Du kan ju få gissa om du vill ;P Jimmy kanske oxå är i sthlm imorron, så isåfall ska jag bo med han på natten, troligen på hotell i gamla stan :) Håller tummarna att resan går bra för dom och att dom är i sthlm imorron, ja vill ja vill ja vill!

Nej lite slappning framför tv´n och fundera vad man ska packa med sig imorron. Sandra skulle ringa mej imorron bitti, så ska vi träffas och hon skulle bjuda på pina colada innan vi åker ;P

.:Nypan:.


Har du längre tunga än mig? ;P






Kommentarer
Postat av: Malin S

Ska du gå på Britney Spears konsert eller? I så fall blir jag så avundsjuk för jag vill så gärna oxå dit:)!

Hoppas du får kul där!

2009-07-14 @ 08:30:38
URL: http://malinodessi.blogg.se/
Postat av: Malin

Lägg ut nån ny bild så man får se hur håret blev då:)

2009-07-14 @ 15:23:24
URL: http://malinodessi.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0