Hawaiian Tropic, me loove!


Igår efter jag hade legat på stranden en hel dag och bränt sönder min albinohud så åkte jag på ica och handlade. Till min förvåning såg jag att dom hade Hawaiian Tropic-produkter där. Wiiii jag älskar dom dofterna! Hittade ett bodybutter som luktade apgott! Jag har ett sen innan, men det tycker jag inte är så underbart som jag trott, hade hört att det skulle lukta supergott men jag tycker inte det. Det köpte jag på eleven.se (en superbra sida som har det mesta, där är jag stammis vill jag lova) :) När jag köpte det över internet så valde jag just mellan det jag hittade på ica igår, och det jag köpte för ett tag sen. Är skitglad att jag hittade de andra på ica för jag köpte det på en gång, det luktar så jävla gott att jag går o sniffar på mig själv hela tiden ;P Jag va ju bara tvungen att skämma bort min röda hud lite ;P

Aja nog pratat om Hawaiian Tropic. Men jag älskar dom produkterna så jag måste ju ge dom lite credit ;)

.:Nypan:.



Den jag köpte igår. Trodde den skulle lukta jättemkt
cocos men den luktar inte starkt alls. Nån blandning med
nå annat smaskens oxå :D



Den jag har hemma sen tidigare. Luktar oxå lajbans
men inte lika som den rosa :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0