Hej å hå vilken vecka


Okej ska fösöka dela med mig om vad jag har gjort i veckan, har inte blivit nån uppdatering för jag har knappt varit hemma nått.

Tisdag - Jag o Sandra drog till sthlm med tvåbussen, vi va framme kl fem. Då gick vi lite på stan, träffade på en crackpundare som drygade sig och skulle promt sitta med oss. Han tog upp ett pennfodral med sina grejjer, tog fram en sked o frågade efter en tändare. Näänää du kan ju fan inte sitta o punda på mitt på dagen på plattan med MIN tändare, hah. Då drog vi därifrån och tog  tunnelbanan till globen där vi va o kollade på britney, yeey =) Hehe de va faktiskt riktigt bra, det ennda störiga va att det va så mkt cirkusnr mellan låtarna typ =/  Vi hade inte så superbra platser, men eftersom det inte va slutsålt så väntade vi tills konserten skulle börja, sen satt vi oss på två tomma stolar längst ner på A-läktaren ;) Det va smockfullt där, men sjukt nog så kom ingen och hade dom platserna vi snodde ;) Jag lägger upp nån film sen, just nu har jag knappt kraft att skriva dehär inlägget. Ja jag är bakis som fan! Efter konserten åkte vi in till stan. Vi gick till stureplan och mötte upp en killkompis till Sandra. Sen gick vi ut o drack lite. Shit va mkt folk de va ute på en tisdag, de va helt smockfullt överallt. Sthlm, där skulle ja lät kunna bo! Efter ett tag ringde jimmy och dom hade kommit fram till sthlm och checkat in på hotellet, då drog jag dit, dom andra åkte hem. Vi drack lite på hotellet o så, sen va det sängen som gällde runt kl 5.

Onsdag - Vi gick från hotellet runt kl 12 och åkte till gamla stan. Vi hade bil och körde, sen hamnade vi efter ett häst & vagn-ekipage. så vi åkte efter dom. Helt plötsligt va vi mitt inne på en gågata i gamla stan där de va förbjudet att åka bil, haha. Då jävla pinsamt va det att åka igenom en lång jävla gågata fullt me folk, ja höll på att skratta ihjäl mig.  Sen käkade vi där och sen gick vi på stan lite. Det är fan mysigt att gå omkring på dom små gatorna mellan husen där.

Efter det åkte vi till gröna lund, wii. Vi köpte åkband och åkte fan alla karuseller tror jag. Jimmy och Linda sa att dom är typ åksjuk och gillar inte karuseller så mkt. Hm tråkigt tyckte jag o Marko och trodde vi skulle få åka alla själva, men sen hängde jimmy o linda med i typ alla endå :D Vi va där hela eftermiddagen och hela kvällen, vi åkte därifrån kl 23 när dom stängde. Då åkte vi hem till viken igen. De va en riktigt rolig dag :)

Torsdag - I torsdags åkte vi ut på storsjön med linda o marko i markos båt. Vi stannade i årsunda, grillade och drack en massa. Sen övernattade vi på båten vid stranden. Jag va både full och blev sjösjuk på natten av vågorna. Sov inte mkt den natten. Låg mest och vred mig o vände mig, sen höll jag på att dö av värmeslag för solen stekte. På morron vaknade vi och stranden va full med folk som solade o badade, hah. Då började vi dricka igen, sen åkte vi till sörrutt och hälsade på morsan o gunilla som låg o solade på stranden. Jag tvingade med morsan ut i båten så fick hon åka ring (en såndär man sitter i och åker efter båten). Heh jag trodde aldri hon skulle gå med på det men de gjorde hon =) Sen solade vi o badade från båten innan vi åkte hem igen.

Fredag - I fredags kommer jag inte ihåg vad vi gjorde på dagen. Men på kvällen åkte vi till stan på fest. Vi skulle ut på krogen, men vi blev så sen och kom inte ut förrän halv 2, hah smidigt! Vi hann iaf ta en öl ute, sen gick vi hem o fortsatte kalasa.

Lördag - Jag o jimmy åkte till skutskär till hans moster. Sen va vi till gävle och hälsade på hans morsa. Efter det va i till järbo och hämtade sprit. Sen hem o duscha och gjorde mig iordning, sen drog vi på fest hos linda o marko. Kl halv 1 drog vi ut, vi tänkte gå på lobby men där va de ju helt dött. Då drog vi på eightball ist. Träffade på morsan o gunilla, hehe roligt roligt =) Vi gick när dom stängde, då drog vi hem till linda o marko igen. Sen festade vi där till kl 7 imorse. Då va jag dödstrött så vi tog taxi hem.

Söndag -  Idag är jag BAKFULL, det är jobbigt som fan. Har spytt o grejjat. Orkade inte ta mig ur sängen så vi ringde hemkörning ;) Hah vi beställde en kebabpizza och en pizza med ALLT på förutom musslor och oliver, hahah. Och när jag säger allt så menar jag allt. De va en rolig överaskning att öppna pizzakartongen. Jag blev inte besviken, för de va fan allt på dendär pizzan, asg. God va den, som tur va ;P


Nu väntar jag på jimmy. Han är och köper glass. Jag har beställt tre st, hehe. En piggelin, en twister och en calippo ;) MumsMums. Nej nu ska ja ta lite mer pizza, sen blir de blir tv eller en film.

.:Nyp:.









Kommentarer
Postat av: madde

har sandra gått och blivit kär? :)

2009-07-22 @ 20:16:07
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0