Jag ÖMSAR skinn som fan :/



Idag har jag oxå jobbat, slitit som fan igen :) Kom dit kl 10:15 idag, tänkte stanna till max kl 15, tänkte att jag skulle få en liten kortdag eftersom jag jobbade så länge igår, men det gick så bra att jobba så jag stannade kvar till kl 18 :) Känns riktigt bra nu faktiskt. När jag kom hem duschade jag, sen gick jag o madde ut med hundarna våra.

Jag känner mig som en orm, jag "ömsar" skinn som fan på ryggen efter jag brände mig i helgen i ockelbo. Morsan har varit där o pillat, sen när madde kom och jag visade henne fick hon en stor kick i livet och började klösa (hon älskar att dra bort flagnande skinn). Jag tycker det är skitobehagligt och typ äckligt så jag stog o skrek och sprang ifrån henne lite då och då, och hon sprang efter. Måste sett jävligt konstigt ut, hah. Madde längtar tills imorron då hon tror att hon ska få klösa bort mera, hah det kan hon glömma ;P

Imorron ska jag möta Lena (en f.d arbetskompis) på stan kl 12, vi ska ta en fika och snacka skit. Sen ska jag kolla om jag hittar några träningsbyxor, dom jag har nu är i bomull och blir så stor när jag tränar i dom. Efter det ska jag o madde dra på gymmet och förbränna fett. Hoppas verkligen att det är lite folk där, det är så sjukt varmt o kvavt när det är mycket folk. Sen på kvällen vet jag inte va ja ska göra, verkar bli lugnt iaf. Kanske går till Wilma och har en liten myskväll, tar en prommis eller nått.

.:Nypan:.

Ja dethär kan ju typ liknas med mig. Ett ömsat skinn.





.<^*sunshine*^>.




Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det är jobbigt att jobba när det är så varmt väder ute oxå men sen när man får lönen så blir man ju väldigt glad:) men jag tycker att det är tråkigt att jobba eftersom man inte får ligga på stranden och sola och bada. Det är verkligen INTE bra att flagna så mycket av solen. Jag brukar flagna ibland oxå men har faktiskt inte gjort det i år än men om man flagnar är det ju extra viktigt att använda solskydd. Jag hoppas du inte du löser så mycket "skinn" som ormar gör...

2009-07-03 @ 17:28:59
URL: http://malinodessi.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0