Lingbolyran i Ockelbo



Igår (lördags) åkte jag o madde till ockelbo kl 8 på morron. Sen åkte vi vidare till lingbo för där va det lingbolyran (brännbollsturnering). Vi tänkte kolla på och heja på laget "tjejligan" och dricka öl. Men då fattades de två spelare så jag o madde fick ta varsin t-shirt och hoppa in i laget och spela, hah. Det va faktiskt skitskoj. Jag träffade bollen varje gång förutom en omgång i sista matchen, då va jag så full att jag inte fick in nån träff, hah. Jag va inte den enda som missade bollen om man säger så ;) Jag tror att det är spelet Wii som har varit till stor hjälp för mig o madde att vi träffade bollarna, vi har spelat det rätt mkt i BJ och då spelar man baseboll i en av grenarna :P Tyvärr så förlorade vi alla matcher, men vi kämpade bra och hade jäkligt skoj och det är ju huvudsaken :) Efter brännbollen åkte vi till ockelbo, duschade och fixade oss, festa lite till sen drog vi till Lingo igen för det va öltält och liveband som spelade och så :) Jag blev klappfull och stapplade omkring där, trött som fan va jag oxå. Hade en riktigt trevlig kväll/natt, sen när kl blev 2 stängde det och vi åkte hem igen.

Nu ska jag ut o gå med Wilmis.

.:Nypan:.



Tjejligan innan första matchen



Madde o Jekkan. Så jävla snygg med våra hejaklacks-pompoms på skallen





Kommentarer
Postat av: madde

sv: nej jag vet det, men man blir lite orolig ändå haha (a)



ja får se då lite närmare, ska höra med fredde också för vi ska till rättvik också och det är väl där i slutet av juli/augisti någon gång? men vi ska nog få ihop ngn träff, iaf några av oss right? hehe



ni är er likt ni hahaha

2009-07-05 @ 18:41:39
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0