Michael Jacksson


Okej tänkte faktiskt inte ägna ett ord till Michael Jacksson för det har varit så mkt prat om han dom senaste dagarna, men nu gör jag det endå Jag har aldrig gillat honom, konstigt nog. Eller gillat och gillat, jag vet inte. Jag har aldrig lyssnat på honom om man säger så. Jag kommer ihåg när jag och Tina var små. (Tina var min bästa kompis från vi va födda tills vi började 7:an ungefär). Hennes syrra Maya älskade Michael Jacksson och jag o Tina brukade störa med henne hela tiden och jävlas, hah. Antagligen började vi "hata" honom för Maya älskade honom, och sen har det väl hängt med sen dess. Nu när han dog tyckte jag det va sorgligt och jag började undra varför jag aldri gillat honom. Han har ju faktiskt bra låtar, och han va verkligen one of a kind! Jaja nog pratat om Michael, jag tycker bara det är sorgligt att han dog. Kollade på hans minnesgrejjs på tv nyss, fan va sorgligt det va när hans lilla dotter tog micken och sa några ord, måste erkänna att det kom en liten tår i mitt öga. Jaja, han har det nog bättre där han är nu, för han har nog inte mått så bra genom sitt liv med alla operationer och alla saker han blivit anklagad för. RIP säger jag bara.

Nu väntar jag på Mr J, sen ska vi åka till donken och äta mat. Efter det vet jag inte riktigt. Imorron ska iaf jag o madde till gävle som sagt :)

.:Nypan:.








Idag mår jag bra! Jag har faktiskt nästan inte haft några onda tankar alls, och det är bra bra bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0