Mina ögon


Det är lite kul, men det är så sjukt många människor som kommenterar mina ögon jämt. Varje gång jag är ute o festar får jag frågan om jag har linser. Folk brukar stanna och komma fram och fråga om jag står still eller så, eller brukar dom stanna mig när jag går förbi dom. I kilafors vettefan hur många gånger jag fick frågan om jag har linser, och när jag säger att jag inte har det tror dom antingen mig inte, eller så säger dom att jag har sjukt fina coola ögon :) De va en snubbe i lördags som jag stog o pratade med ute på natten när det va mörkt. Jag trodde inte mina ögon skulle synas i mörkret med tydligen lyste dom sa han, heh.. Sen en gång stannade en tjej mig i gävle när jag va på rockweekend on tour. Hon va makeupartist och hade aldrig i sitt liv sett så fina ögon ;) Och en gubbe på en marknad tyckte jag hade sibirian huskey-ögon.. Ja det är fler hundra som har sagt roliga saker så ja kan inte rabbla upp allt :)



Inte världens bästa bild. Längst in mot pupillen
runt den är det som en vit ring, och det gör
tydligen att mina ögon blir annorlunda o så =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0