Pissväder


Usch för regn, det är nog det värsta som finns! Igår tog jag det mest lugnt, kommer fan inte ihåg va jag gjorde. Blandar ihop söndagen o måndagen. Skit samma, på kvällen så va jag i BJ och kollade på två filmer, åt tårta och en massa godis :S Ikväll blir de nog oxå lite mys till film som det verkar. Kanske åker till Valbo en sväng, det visar sig.

Idag har jag varit duktig, känns som det behövs efter all öldrickning i sommar. Jag o madde gymmade först i 1 timme och 15 min. Sen när vi va klar på gymmet bytte vi om till badkläder och hoppade i simbassängen och simmade i 30 min :) Skulle vilja gå med Wilma ikväll oxå, men regnar det orkar jag inte!

Imorron ska jag o madde in till gävle o fixa lite grejjer. Plus ska vi handla lite till Rockweekend som börjar på torsdag. Vi åker dit på torsdag och åker hem på söndag, iaf som vi har planerat nu. Tyvärr ska kukvädret hålla i sig och det ska regna hela jävla tiden, jag tror ja dör! Hur fan ska jag stå ut att tälta och va på festival i 4 dagar i REGN! Usch.. Gäller att va klappkanon hela tiden så slipper jag tänka så mkt på det. Jag o madde pratade om det idag, alltså att va full hela tiden. Fy helvete va mkt alkohol vi kommer behöva till 3 dagar (kanske 4). Kommer ju säkert gå 3 plattor öl och sen cider på det, vafan ska jag få alla pengar ifrån? =/

Nu håller jag tummarna och ber till vädergudarna att dom ska ge oss solsken torsdag-söndag, men som sagt det verkar mörkt =´(



.:Nypan:.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0