Rockweekend here we come!


Nu drar jag till Kilafors och rockweekend. Har packat en jävla massa kläder och skor eftersom det mesta troligen kommer bli blött =/ Det är världens pissväder ute, regnar som fan och blåser typ storm. Kommer ju bli skitkul att tälta i, NOT! Men men bara att göra det bästa av situationen.

Vet inte hur många gånger jag plattat mitt hår nu på förmiddagen, 5? Kanske tom 6 gånger. Jag vet ju inte när ja kommer få platta det igen sen. Jag har ju min sladdlösa nu som jag nyss köpt, men batteriet i den räcker ju inte aslänge så =/ Nej nej nu ska jag dra. Ha de så bra allihopa, få se om jag kommer hem levande eller om jag drunkar där borta.

.:Nypan:.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni får det skitkul! :) Önskar man kunde vara med...

2009-07-09 @ 16:24:53
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0