Rockweekend i kilafors är över



Då va det över, rockweekend är slut och det har varit väldigt roligt :) Åkte dit i torsdags, det regnade som fan. Vi fick upp partytältet och vårat tält, sen satt vi under partytältet nästan hela tiden för det spöregnade och blåste så jävligt. Träffade även Ante, de va ju ett tag sen sist nu. Han va skitfull, blev jätteledsen och satt o prata med mig ett tag o så. Sen kläckte han ur sig att han har träffat en tjej i Gävle. Tack de va inte så kul att veta det första dagen där! Sen åkte han till henne på natten tydligen, han stannade nog kvar där hela helgen för jag såg inte skymten av han nåmer under festivalen. Först sitter han och säger att han saknar mig så mkt, att han älskar mig, att jag är så vacker o blablabla, sen åker han dit och är med henne! Det gör faktiskt ont i hjärtat på mig, även om du inte tror det. Hoppas du blir lycklig iaf och att hon är en bra tjej, det är du värd! Det skulle ju va du och jag forever, men nu har du gått vidare och jag med, jag inbillar mig iaf att jag gjort det...

Pontus och Malin va nykter och skulle åka hem på natten i torsdags, så då hängde jag o madde med för vi förs så jävligt och det va så kallt. Jag kände att jag hellre ville åka hem till Jimmy och sova med han. Vi hade supermysigt, va jobbigt att åka ifrån dig igen i fredags. Nu har han bortrest och jag ska till sthlm på tisdag så jag får inte träffa han förrän på onsdag =´(

Aja vi åkte iaf tillbax till kilafors i fredags eftermiddag. Det regnade typ ingenting på fredagen och i lördags va det till o med soool :D De blev en hel del öl kan jag lova. Jag spårade bara ur en dag, i fredags, resten av dagarna va jag lagom full hela tiden =) Anledningen att jag spårade ur i fredags va att en kille utmanade mig att dricka två fulla öl på öltältet under 2 minuter. Självklart gör jag det, sveper dom där, sen gick vi till vårat tält, jag blev pissfull, spydde och däckade. Hah trevligt värre. Inatt så ville jag inte gå o lägga mig för de va sista dagen. Vi satt utanför tältet med lite folk, en hade en gitarr med sig så vi hade allsång. De va riktigt nice! Sen hade grannarna pitabrödskrig, dom kastade pitabröd överallt, dom flög som frisbees. Vettefan hur många bröd dom hade, måste ha varit 50 st eller nått. Dom fick dom inne på festivalområdet tror jag av nå matstånd

Vi åkte hem idag, kom hem typ kl 3 eller nå sånt.  Jag har mått riktigt piss idag. Lära stanna efter vägen och kuta ut o spy, fyfan för baksmälla säger jag! Slänger upp några bilder o nå filmklipp senare, jag orkar inte anstränga mig nåmer nu, räcker med att ha kämpat med dehär inlägget ett tag.

Ska bara säga en sak till. FYFAN va lerigt det har varit hela helgen. Jag har bott i mina gummistövlar, tack för den uppfinningen säger jag! Allt är så jävla lerigt, precis allt. Alla kläder, ölen, tältet, stolarna, luftmadrassen, täcket.. Ja precis allt. Men de va skoj endå ;P

.:Nypan:.



Klipptid imorron. Uväxten är grotesk!!! Så blir man 1200kr fattigare igen =´(






saknar. vill att du ska komma hem nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0