Shopping i Gävle today


Idag har jag o madde varit in till Gävle och shoppat loss. Madde va crazy och köpte typ allt hon såg ;P Hon tog även hål i örat på RedRum, en stav rakt igenom (okej ja kan inte förklara, slänger upp en bild sen ist). Jag köpte galet snygga klackadojjor, madde ville oxå ha dom men hon kunde inte ha dom typ för hennes fötter ville inte passa i dom. Sen köpte jag ett linne, underkläder o lite sånt skit bara =)

Imorron drar vi på rockweekend i kilafors, yeeey ska bli så jävla skoj! Vara full dygnerna runt och festa järnet =) Vi köpte ett partytält o grejjer idag som vi ska slå upp på campingen =) Typiskt att de ska regna typ varje dag, kommer ju bli värsta leråkern att bo på och så =( Vi får väl roa oss med gyttjebrottning ist :D

Innan vi drar till kilafors imorron ska vi på bolaget och rensa det. Typ 6 lådor öl och 30st 7.0:er cider eller så, sen drar vi och köper en limpa cigg sen är vi ready to go and party ;P

Nu ska jag packa här, sen tvätta, sen hälsa på Wilma och sen lite mera grejjs ;)

Kanske inte hinner skriva så mkt mer här nu på ett tag. Peace and love allihopa, vi kanske syns på rocken!

.:Nypan:.


Madde va nojjig inne på piercingstudion.
Men det gick skitbra sen, hon va bara fjantig innan ;)

Såhär blev det, snyggt! :)










Kommentarer
Postat av: Jessica

men va fan, sån där vela jag ha jättelänge! men det blev aldrig av..! nu känns det lite riskabelt att sätta i nåt sånt eftersom Tuva börjar dra i saker... ;)

2009-07-08 @ 21:19:41
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Sveddan

Oj, shit de där såg väldigt ont ut..smärta!

2009-07-08 @ 22:20:11
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0