Sliten efter 8 timmars slit



Idag har jag jobbat och slitit, 8 timmar utan nästan nån rast. Hej å hå, kalorierna ska väck! Man blir ju smal av att jobba och röra på sig en hel dag, i hope iaf!  Jag känner mig tjock, magen är fet, benen är feta, allt på mig består av fett, känns som det iaf. Måste ha gått upp fler kilon, vågar inte ställa mig på vågen. Sist trodde jag oxå att jag skulle ha gått upp några kg för det kändes som det, men då hade jag faktiskt gått ner 1 kg, wohoo. Det va ca 1 vecka sen, denna gång är nog inte sanningen så grann tyvärr.

Började jobba kl 10 idag, slutade kl 18 och va hemma kl 19. Då tog jag en dusch, fixa iordning mig sen drog jag och hämtade Wilma och gick ut med henne runt stan, det tar ca 1 timme. Kom precis hem och nu är jag helt döööd, så jävla trött. Det är bra för jag längtar tills på söndag, och nu när jag är trött kan jag kanske somna om några timmar, istället för att somna runt 4-5 på morron som jag gör annars, och somnar jag tidigt går det snabbare tills söndag :D Vad som väntar då är min lilla hemlis men jag längtar så förbannat, har gjort det en vecka nu typ.

Nej lite mys i sängen nu och kolla på tv tills jag blir trött(are).

.:Nypan:.



Här har jag slitit idag som en liten neger,
men det är ju mitt eget val så ;P






-hjärtar slår ett extraslag-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0