tiden går fort



Tiden går så jävla fort, dagarna, veckorna rusar förbi. Snart är sommaren slut och jag tycker inte att den ens har börjat än. Man får ju fan gå med tröja på kvällarna o nätterna, tom på dagarna. I veckan så har jag jobbat två dagar. Sen igår(onsdag) åkte vi in till gävle en sväng, de va nå sommargrejjs med artister. Shit va mkt folk det va, kändes som cityfesten. Gick på öltält o drack en cider. Sen åkte vi hem och söp oss fulla, gick ut på åttan, sen hem o hade efterfest i BJ. Idag har jag varit ap-bakis, spytt o grejjat. Jag brukar inte bli så bakis längre, men igår drack jag bland annat HB och det fick jag ju känna på idag.

Jag o jimmy åkte till ica o handlade 18 glassar, dom är slut nu, hah. Men marko o linda åt faktiskt några st oxå. Nu är jimmy o marko iväg o köper chips, ännu mer glass och lite annat gött. Efter idag ska jag hålla igen, annars blir jag en tjockis!

Imorron drar vi till sthlm eller en bit därifrån ;P Kommer hem på kvällen igen. I helgen kanske de blir finnland, heh. De visar sig vart vindarna bär oss :) Spontanitet i like!

.:Nypan:.



Kommentarer
Postat av: madde

sv: men gud vad roligt iaf :) vet du vad jag tycker du ska göra mer? lägga ut en bild på dig med före och efter viktnedgången :D jag behöver lite inspiration haha :D

2009-07-24 @ 10:13:56
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: madde

sv: ja den var bra faktiskt =)så ladda hem den xD



ja men någin bild måste du väl ha? =) jag ser fram emot det inlägget ;)

2009-07-25 @ 22:47:11
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0