Tre träningspass idag


Idag har de varit fart på mej. Gick upp kl halv 10 och hämtade pappa hos Hall där han lämnat en bil, sen skjutsade jag hem han. Efter det gjode jag mej klar, sen drog jag upp på stan och mötte Lena kl 12. Vi lunchade på Hanséns fik, jag käkade en räksallad. Satt där o snacka skit i över en timme innan jag lära dra. Gick på team sportia och köpte ett par träningsbyxor jag kan gymma i, dom jag har nu är inte bra för dom blir stoor. Efter jag köpt dom gick jag hem (fick värsta skavsåret), bytte om och gick med madde till badhuset och gymade. När jag kom från gymet ställde jag mig på min träningsmaskin (orbitrek) och körde lite över 33 min. Sen duschade jag och gjorde mig iordning, sen hämtade jag wilma och gick en timme med henne. Självklart blev de spöregn när jag kommit halva rundan, då tog jag skydd utanför nå grejjs o tog en cigg sålänge tills de slutade.

Ikväll har jag varit o käkat mat på nån turkresturang med morsan o farsan. Jag åt lammspett och kyckligspett. Kommer aldrig i hela mitt liv äta lamm igen, höll fan på spy, det smakade förjävligt. Morsan varnade mig innan, men självklart skulle jag testa det endå för jag har aldri ätit lamm förut. Trodde det skulle va smaskens, men tji fick jag :S Efter vi hade ätit gick jag till farmor o farfar igen och myste med Wilma :)

Imorronbitti kl 8 åker jag o madde till lingbo som ligger bortanför ockelbo. Det är brännbollsturnering där hela dagen och vi ska va hejaklack. Självklart blir de öldrickning oxå ;) Madde är på krogen nu så hon kommer nog inte va så pigg imorron, fan va jag ska dryga mig på henne ;)

.:Nypan:.



Min "kära" orbirek. Idag gick dom 30 minutrarna ovanligt fort, skönt som satan




 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så duktig som tränar! Skulle jag också behöva göra inför säsongen ;S



Hehe jag va faktiskt inte med då på natten när milla ringde dig ;p jag gick fan hem vid 3 haha. antar att hon ringde dig lite senare, eller tidigare på morgonen, höhö ;)



Ses ikväll heting :)

2009-07-04 @ 18:32:07
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0