Fått en ny mobil :)



Som ni kanske vet blev min LG viewty stulen för några månader sedan. När den blev snodd lära jag börja använda en gammal mobil igen som jag hade före LG´n, en samsung. På en fest råkade den få sig ett bad under natten, hittade den på morron i ett glas med vatten, ja den paja totalt! När den paja så fick jag låna morsans gamla samsung som är lite halvknäpp. Nu i torsdags fick jag ett paket från Mr J, och gissa vad som va där i, en helt ny mobil :D Jag fick en sony ericsson W595, snacka om att jag blev paff :) Han tyckte synd om mig över mitt mobilstrul, snacka om gullig :) Jag har aldrig haft en sony ericsson förut och trodde inte jag skulle gilla dom heller, men jag är faktiskt supernöjd med den. Är nog den enklaste och har snyggast/smartaste funktionerna i telefon jag haft nån gång :D Superbra!

Nu har jag lovat att ta hand om dendär och vara rädd om den, och det ska jag verkligen. Pallar inte med nå mer mobilkrångel nu, känns som det räcker för några år med allt som hänt på så kort tid.

Imorron ska jag jobba, wiiiii. Ska jobba så mkt som jag orkar så jag tjänar lite pengar. Har pengaproblem nu :( Fick "lön idag" så jag hade lite över 6000kr. Sen betalade jag räkningar och poff hade jag mindre än 1000 kr kvar att leva på en hel månad, shiiit! Det kommer aldrig funka :( Men men jag ska lösa det på nått jävla sätt, det är ju sommar och då ska man leva livet!


..Nypan:.






Min nya telefon som jag ska vara mkt rädd om. Inga fyllebad eller sånt i framtiden! ;P






Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥

sv: okej! :D vad kul att du kikade in o röstade! kram.



skulle du kankse kunna ge en röst på den här bilden? :) hade betytt mkt!

http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=785

2009-07-01 @ 20:05:56
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: Malin

jättesnygg mobil du fått ju:)Jag gillade färgen:)

2009-07-03 @ 16:27:45
URL: http://malinodessi.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0