Gin & Tonic



Oohlalaa morsan kom precis hem från Åland och hon köpte med det jag bad om :P En limpa cigg och en låda Gin & Tonic. Smaaaskens! Finns det nån godare dryck än en iskall gin & tonicburk i stekande solsken? Nej jag tror fan inte det alltså. I helgen ska jag lyxa och dricka massor, men jag måste snåla lite för ja vet inte när jag drar på färja nästa gång =/

Ante ringde nyss. Han är på peace and love och just nu i detta ögonblick spelar Volbeat, muwahaa =´( Så han ringde och lät mig lyssna lite grann, det va ju snällt (eller va det verkligen det?). Förra året på rockweekend så jobbade han och kunde inte va där och se sina idoler Helloween, och då ringde jag till han under hans favoritlåt och lät han lyssna. Men han tyckte det va lite taskigt för han blev bara mer sugen på att åka. Och ja, jag kan ju hålla med, jag har rätt mkt ångest just nu när jag VET att dom spelar precis just NU. Gaah!

Aja jag får ta igen allt på rockweekend om två helger. Imorron är de fest, likaså på lördag! Wihoo partyparty.

.:Nyp:.



Volbeat in my heart. Sjukt bra musiiik!


Kommentarer
Postat av: maria h

åh! jag ville också åka och höra volbeat!

2009-06-27 @ 15:49:09
URL: http://mmhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0