Legat på beachen kl 10-17 idag



Kom precis hem från stranden. Kom dit ca 9:45 imorse, och kom hem runt 17.00.  Det blev några timmar och det märks. Jag är röd som fan och det sviiiider på min albinohud. Hoppas det går över mot brunt sen, kan ju hålla tummarna iaf. Det va sjukt varmt i solen och det blidde några dopp i sjön ett X antal gånger, man va tvunden annars han jag fan kolat vippen!


.:Nypan:.




Hedåsen i Sandviken idag



Syns inte lika bra som irl men jag är rööd o det gör oont






Kommentarer
Postat av: Sveddan

Det syns ju mycket att du fått färg men du får ta det försiktigt i solen. Använd Mycket solkräm!

2009-06-30 @ 19:56:35
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0