lördag.


Idag är det lördag, känns inte som det. Igår drack jag bara en öl, orkade inte festa faktsikt. Blev bjuden till en kompis men jag tackade nej. Hade ingen stor lust, va på jobbet till kl 18, sen hem o käka o duscha o fixa sig. Sen tvättade jag och städade lite så kl blev framåt 21. Plus att det regnade massor och det förstör feststämningen jävligt mkt. Så jag åkte hem till jimmy o adde, kikade på film och så.

Ikväll verkar det däremot bli party, ölen kommer om typ en kvart, yeeh ;P Få se vart man tar vägen. Danne ringde från Falun och tyckte jag skulle komma dit, de va tydligen nå rockgrejjs där ikväll, sabbaton (?) o några band till skulle dit. Skulle va nice faktiskt, vem vet när kvällen kommer kanske man hämnar där endå :)

Nej rökpaus o nu kom ölen =)

..Nyyp:.


Kommentarer
Postat av: Sandra

var jobbar du? :)

2009-06-13 @ 13:12:54
URL: http://xanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0