MVG på naturkunskapen



Vet inte om jag har berättat det men jag fick iaf MVG på naturkunskap B-kursen som jag gjorde klar i början på juni. Jag kämpade verkligen gör jag ville ha ett MVG, och nu blev det ju så :D Hämtade mitt betyg för nån vecka sen och skickade in den som komplettering i min ansökan till högskolan.. :)

Idag har jag inte gjort så mkt, har varit ganska nere faktiskt. Vaknade kl 14, låg kvar och halvslumra till kl 15. Tänkte gå ut o lägga mig i solen, men jag blev kvar i sängen, funderandes över livet. Sen runt kl 18 orkade jag pallra mig in i duschen. Efter den gick jag o la mig en sväng till i sängen och deppade. Sen lyckades jag göra mig iordning, pallrade mig till Wilma och gick ut med henne lite över en timme.





Jag o Wilma i stadsparken på våran prommis. Hon tyckte det va varmt och ville inte sitta still, men jag lyckades få två bilder iaf :)











varför plågar jag mig själv så som jag gör? det blir inte bättre men jag kan inte sluta... det gnager inom mig hela tiden. jag vet vet vet ju, men endå fortsätter jag. and it kills me!






Kommentarer
Postat av: Sveddan

GRATTIS till toppbetyget!

Varför e du så deppig då?

Söta bilder på dig och Wilma:)

2009-06-30 @ 19:58:32
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0