Ny sladdlös plattång ;P



Nu har jag äntligen gjort det, beställt en plattång som jag suktat efter lääänge! En sladdlös som man laddar upp, sen kan man använda den när fan som helst, sweeeet! Nu kommer väl dom flesta skita på sig när dom hör priset. Min förra kostade 1200kr och det tyckte alla va galet dyrt. Denhär kostade 2495kr :$ Men den är den verkar skitbra iaf. Och nu kan jag äntligen slippa oroa mig för hur håret blir när jag är ute när det är fuktigt ute, för nu kan ja platta nääär ja vill :P Och jag antar att mina kompisar är rätt lycklig med, nu slipper ni höra mitt gnäll jämt, hah. Mitt hår blir väl inte så glad, jag är nog snart flintis endå så =/

Nu ska ja göra mej iordning, sen drar jag o madde till ockelbo o festar =) Ha en trevlig helg allihopa!

.:Nypan:.




Min underbara SLADDLÖSA plattång! :D




Kommentarer
Postat av: Jessica

herregud, den har du ju tjatat om sen skolan!! :) haha, först skriver dsu att du är pank sen köper du en platt tång för 2500!! hur går det ihop?? ;) haha. man prioriterar kallas det!!!! ha kul i helgen!!

2009-06-26 @ 19:30:42
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Jessica

hihi, ja men sen så prioriterar man ju som man själv vill! Om du hellre köper en platt tång än tex pizza å bio (kom inte på nåt annat) så är det ju ditt val :) Herregud, en konpis till mej åker på så mycket hundutställningar så hon typ lever på nudlar för att ha råd, hahahaha. Ocvh då har hon jobb ;) hihi. Ja, allt är fin med oss :) Micke och Jennie var just här en sväng, roligt, har ju inte träffat henne sen studenten!!

2009-06-28 @ 22:48:54
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0