piercat läppen



Igår så festade vi till det. Satt o drack hemma hos jimmy först. Då fick madde hjälpa mig o pierca läppen, hehe. Har velat haft hål länge. Tog ett för några år sen på fyllan, men då hade jag inget riktigt smycke så jag tog ut den dagen efter. Så igår bestämde jag mig att nu jävlar ska den dit igen! Tog fram kanylen och ett piercingsmycke, sen fick madde ta hål. Shit va nojjig jag va, höll på dö, haha. Sen stack hon igenom, de gjorde typ inge ont. Då börja jag asgarva med kanylen igenom. Madde sa typ "sluta skratta innan du piercar näsan oxå med kanylen", för den va typ 1 dm lång. Aja sen när vi skulle i med labreten så va det ett jäävla krångel. Hålet va lite för litet så jag kämpade som fan. Sen tog jag ett örhänge och grejja, tillslut fick jag i smycket. Örhänget va inge sterilt alls, och labreten sterilierade jag genom att lägga den i ett snappsglas med importsprit. Fyfan om jag inte åker på en infektion nu så är det konsigt. Nu är iaf läppen värsta stor, typ fläskläpp. Känns som jag åkt på en jävla smäll. Inte konstigt som vi höll på igår, hah. Aja få se om det läker, annars lär jag ta ur skiten =/

 Aja efter ett tag åkte till skutskär en sväng till jimmys moster. Satt där ett tag, sen drog vi till viken och gick på eightball. Träffade massa gamla klasskompisar som jag inte sett på länge, så det va skoj. Kändes som en liten klassträff ;P Vi spelade lite biljard oxå, det är fan roligt :) Sen åkte vi tillbax till skutskär, och sedan tillbax till viken igen. Va väl hemma runt 4-5 skulle jag tro.

Ikväll blir det lugnt iaf, vet inte va jag ska hitta på. Tänkte gå till wilma o mysa lite iaf :) Jävla pittregnväder, blir så less. Hur många dagar har det regnat nu?? Sooool, ge mig sooool!

.:Nypan:.





Denhär låten är så jävla dryg. Adde brukar spela den varje morgon som morrongympa, hah jävla idiot :) Har en film på adde o marcus asfull på nationaldagsmorronen när dom kör den på ballkongen. Ska lägga ut den sen :)

Kommentarer
Postat av: maria h

faan, jag vill också göra hål ;(

2009-06-15 @ 23:59:00
URL: http://mmhh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Orka!

2009-06-29 @ 00:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0