Shit shit dålig uppdatering



Fan va jag uppdaterat dåligt på sistonde, det beror på att jag inte varit hemma så mkt. Kan ju berätta om helgen som varit kanon.

Fredag: Skulle vara nykter, men de gick åt helvete =/ På kvällen kom släkten och grattade brorsan i förskott för han fyllde år igår. När dom åkt hem så åkte jag o madde och hämtade adde i gävle, sen åkte vi hem till madde och söp till bara vi tre, hah. Vi satt vi tre och spelade ölspel och lirade karaoke hemma hos madde hela natten, sen däckade vi av. Men fan va kul vi hade, haha.

Lördag: Åkte till valbo med madde och shoppade loss för mina sista pengar. Köpte två korta jeanskjolar, två linnen, och en tröja. På eftermiddagen åkte jag, madde, jimmy, adde och två smågrabbar ut till hedåsen, där grillade vi och drack bärs. Solen stekte och faan va härligt det va. Och fan va det knastrade i tänderna när vi käka köttet, blev typ sandmarinad på köttet av stranden ;P Sen på kvällen åkte vi hem till jimmy och adde och fortsatte parta lite innan vi drog på stan, de va crusing här i viken. Jag raggade skjuts av två gubbar som åkte en röd asfräsh cabcadillac, så jag, madde och adde hoppade in där och crusade runt. Sen plockade vi upp morsan o hennes två kompisar så dom åkte oxå med en sväng :) Sen när crusingen va slut åkte vi till BJ igen och fortsatte.

Söndag: Hade lovat att hämta farsan i sthlm på kvällen för han va nere på elitloppet på solvalla(trav). Jag som inte blir direkt bakis nu för tiden va såklart jävligt dålig på söndagen. Så då sa jimmy att han kunde köra ner, det va bara att tacka o ta emot :) Han hade köpt en bil i fredags så han ville ut o glida i den. Så vi hoppade in i bilen jag, madde, adde och jimmy och drog ner mot sthlm. Vi stannade några mil från sthlm och käkade. När vi sen skulle åka igen så rykte de som fan från avgassystemet. Efter några samtal kom dom fram till att det va turbon i bilen som gått. Vi fortsatte köra endå trots att bilen rykte som faaen. Vi kom iaf ner till solvalla, hämtade farsan och började åka hemåt. När vi va några mil från uppsala slutade bilen att gå så vi fick ringa bärgare =/ Så vi va fast på e4:an i några timmar, men vi hade asroligt endå. Drack massa bärs som vi hade med oss och hade party där. O fan va roligt vi hade åt alla lastbilar, typ 90% fick vi att tuta ;P Sen kom bärgaren och vi blev bärgad till uppsala. Där blev vi strandsatt en söndagskväll kl 22. Starkölen hade vi supit upp under våran resa så vi gick in på statoil och köpte mellanöl. Sen satt vi ute i gräset och drack 3.5:er i några timmar tills morsan kom och hämtade oss. Vi fortsatte färden hemåt och när vi väl va hemma gick vi till jimmy och adde och fortsatte dricka. Adde fyllde år så jag och madde ställde oss och gjorde en tårta kl 2 på natten, hah. Den blev såå fin med en blå helikopterleksak i mitten, ett rosa ljus och bokstäver där de stog 23 :P Han o jimmy blev så rörd och typ chockad, sen började dom nästan grina, hah dom är ju så störd :) Sen käka vi tårta, drack tequila och spelade wii till tidigt på morron.

I måndags o tisdags hängde vi oxå i Bj hemma hos jimmy och adde. Måste medge att vi festa till då oxå :S Jag skulle va nykter igår för jag lära plugga. Så jag tog med mig datorn och skolböckerna och satt mig hos dom och pluggade. Då kom jimmy med massa irish coffe, helt plötsligt va det roligt att plugga ;) Vi spelade så jävla mkt wii i förrgår och igår att jag har världens träningsvärk i hela ryggen och armarna nu. När jag skulle växla idag när jag körde bil lära jag ta i med båda armarna för det gjorde så ont, då är de illa! =/

Nu har jag precis kommit hem. Jag o madde drog till BJ ikväll, igen. Vi kikde på film och så, och vi va faktiskt NYKTER! Shit de blev mkt om mig, madde, adde och jimmy o dethär inlägget. Men men med dom har man aldri tråkigt :)

Peace and love. Nu ska jag plugga. Imorron ska jag stå och prata inför hela klassen om nå jävla hälsoskit jag skrivit. Jag hatar att stå inför folk o prata. Plus skrev jag ihop skiten igår på halvsniskan =/ Måste läsa igenom det nu och se vafan jag har skrivit.

.:Nyp:.


Skön låt vi lirat en hel del på sistonde  ;P





 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va faaaan, LEVER DU ELLER?! ;) Mer bloggande nu tycker jag, hehe..

2009-06-07 @ 21:56:44
URL: http://xanndra.blogg.se/
Postat av: Jennie

De var inte igår. Allt bra? var också i viken och crusade, dock bara svensk ferrari (raggar volvo);)

2009-06-09 @ 19:40:18
URL: http://busarmedskagg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0