updateupdateupdate!



Tjohooo, nu ska jag ta mig tid och skriva lite här. Förra veckan i typ onsdags/torsdags(?) packade vi in oss i bilen och åkte ända ner till skåne(ängelholm). Gjorde ett stopp i Sthlm oxå på vägen. Vi började åka på kvällen, åkte hela natten och runt kl 5 på morron va vi äntligen framme. Resan gick bra, jag somnade av typ en timme sammanlagt. Mysigt att åka på natten ju :) Spenderade midsommar där nere med Terbe, Micke o Jimmy och hundarna pixie och blackie (pissenisse). Blackie är en apsöt liten rottisvalp som jag haft massa mys med :) Och jag vet inte hur många gånger jag halkat omkring i hundpiss, hah.

Vi festade till det lite fredag o lördag, sen hade vi mest soft med film o så. Åkte hem i måndags natt, Började åka kl halv 2 på natten, vi va hemma i Sandviken kl 11 på morron. Jag fick köra typ 30-40 mil eller va det blev. Kom mitt i morronrusningen i Sthlm, shit va bilar det va. Proppfullt i alla körfält hur långt som helst. Terbe tyckte jag klara körningen i sthlm över förväntan ;P Men det va en rätt rolig hemresa. När jag inte körde roade jag o terbe oss med hundbajspåsar på skallen o grejjer. Bilder kommer sen när jag fått dom :)

Idag är jag lite besviken :( Vi skulle ju åka på peace and love idag o kolla på volbeat, mötley crew och alla bra band. Men det blev krångel och när vi äntligen skulle beställa biljetter så va dom slut =´( Men men lika bra det kanske, jag har endå inga pengar. Jag spar mig till rockweekend som är nästnästa helg, då jävlar! :P
 
Imorron drar jag till ockelbo och stannar tills söndag. Det är marknad där och det brukar va jävligt skoj =) Så då kommer jag förmodligen bli ganska off härifrån oxå.

Nu ska jag ut o sätta mig på altanen och ta en cigg. Underbara väder, stay forever! Solen gör mig så glad så idag har jag tvättat, städat o grejjat här hemma :)

.:Nypan:.


Marknaden i ockelbo förra året. Så jävla jäsig helg med massa soool, olalaaa!




Hah slitna människor på småtimmarna :)




Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va pinsamt nypan. Stava fel på en av världens största rock band. Mötley Crüe!! :)

2009-06-26 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0