vilken dag är det? söndag, torsdag?


Just nu sitter jag och funderar vilken dag det är, kom fram till att det är torsdag? Eller? Trodde det va söndag men efter lite tänkande så är det nog torsdag endå.

Jag ska försöka bättra mig här på bloggen, folk skriver och frågar om jag lever och tycker jag ska uppdatera mera. Hah jo jag lever, halvt iaf. Nerå jag lever, och mår faktiskt bra för en gång skull! :) Men det har varit mycket på sistonde och jag har inte suttit vid datorn typ nått. Men jag ska bättra mig, försöka iaf :)

Så va har hänt i mitt liv på sistonde? Jag har gjort sista provet i skolan (genetiken), och lämnat in sista arbeterna. Nu ska betyget sättas och sen skickas in till högskolan som komplettering. Sen får vi se vilken skola nypan hamnar i. Gävle eller Stockholm, det är frågan.

Har mest hängt i BJ på sista tiden. Det har varit som ett elevhem här i typ en vecka. Några kompisar från Mora har varit här och så. Det har blivit en hel del öl, wii och party. Har haft underbart roligt :) Marcus hade sin hund med sig, en pittbull som heter Hitler, så jäävla söt o go hund =) Han och Isa(maddes hund) blev störtkär i varandra, hahah. Isa är en samojed för dom som inte vet. Undra hur valparna skulle se ut? Haha kan ju bara tänka mig ;P

Igår åkte jag med till Mora fram och tillbax, vi lämnade av Madde, Marcus & Hitler. Sen va det raka vägen hem, byta om sen drog vi på fest i Skutskär. Det va jimmys moster som fyllde år, grattis till dig. Dom bor i ett asfräsht hus med pool o grejjer, dit ska jag mer på fest i sommar o bada ;) Jag blev apfull, va länge sen jag blev så dragen. Inte konstigt när mostern öppnade en champange och jag sörpla i mig hela flaskan på typ en halvtimme, de va efter redan många timmars fest, hah. Jimmy bärde mig upp för trappen till toan, där spydde jag sen slockande jag in på en madrass. Kl va framåt morron då så jag förtjänade lite sömn, har inte blivit mycket sömn på sista tiden. Madde slocknade av på en stol, adde och några till satt uppe hela natten. Så vi va kvar där över natten och åkte hem imorse.

Wilma fyllde 7 år igår, grattis sötgumman! Har inte hunnit ge dig något än, men imorron ska du få massa paket ;) Wilma älskar att öppna paket, det är typ det bästa hon vet :D


.:Nypan:.


Wilma i julas. Hon hade varit snäll och fick typ 7 st julklappar. Hon blev så glad ;P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0