Får paniiiiik över helgen




Det här är första helgen på flera år tror jag som jag inte har nått att göra =/ Känns helt stört. Igår va jag nykter, åkte till Madde o kikade på två filmer. Först Rallybrudar, sen nån vampyrfilm :P Efter det börja vi snacka om länder, och ja sa att jag inte va säker på vart USA låg, haha. Då drog hon fram kartboken, sen lärde hon mig en o annan sak. Kändes som de va rätt behövligt att lära sig grunderna nu, jag är ju endå 22 år. I skolan va jag lättlärd, hade bra betyg. Men geografi är det enda ämne, okej tyska oxå, som jag fan inte fattar mig på. Det fastnar inte! När jag började i Ljusdal första året på gymnasiet, då visste jag inte ens vilka länder som tillhörde Norden! Ja jag vet att det är helt stört. Endå gick jag ut med ett VG i geografi, nått som ja fortfarande inte fattar hur det kunde gå till. Sen är det sjukt mkt mer saker inom geografi jag inte har en aning om, men det tänker jag inte gå in på för då kommer ja bli totally domförklarad.

I onsdags drog jag till Ockelbo o drack ööööl. Hade en riktigt trevlig kväll :D Sen i torsdags hade vi en riktig slappdag. Jag o Jekkan va rastlös och jag kläckte idén att dra ut i skogen o åka rally. Hon blev taggad så vi drog ut me gammel volvon som har kombi o körde rally efter skogsvägarna. Hah fyfan va vi skratta. Körde fast i snövallen två gånger. Sista gången blev de en ganska bra smäll, jekkan slog huvvet i ratten o jag nästan i sidorutan, haha.  Reflexerna va inte sådär supersnabb dagen efter. Sen såklart va det jag som fick kämpa med o knuffa o gräva snö för att få bort bilen ur snövallen, skitkul.

Filmade lite under våran färd längs skogsvägarna, få se om de går att lägga in filmen här eller hur de blir, annars kommer dom väl upp på min facebook snart :)


Snart är det Sweden Rock-kryssning, fan va jag längtar, ska bli uuunderbart :D

.:Nypan:.

På tranan när vi va där. Typiskt oss att hänga i porrstången. Hade ju pratat om det innan vi gick ut o vi skulle ju inte röra dom!!! Hah :P





Kommentarer
Postat av: Anonym

äckligt

2009-03-21 @ 22:42:21
Postat av: madde

svar: ja det känns bra :D klart det ska bli fest här i sommar :D basta och ha det bra x) hehe



åh tranan :) jag vill dit någon gång fan haha

2009-03-23 @ 20:50:38
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0