Hektisk dag


Sjukt mkt på jobbet idag, gash. Sprang som en dåre fram o tillbax för att hinna med allt.. Inte så roligt en måndag.. Sen när ja kom hem drog jag till badhuset o simmade en timme. Sen direkt efter det gick jag o hämtade Wilma o gick en prommis på en timme med henne. Lära lufta tankarna lite..

Va ju på tranan i onsdags me Jekkan , Erika o Fia. Hade så jäkla trevligt :) Först åkte vi till Erika o söderhamn, hon hade fixat käk så vi käka gott o mös me vin först. Sen jävla blev de ölspel o shit va vi hinkade öl o cider. Ja drog i mej två st 50cl 7.0:er på typ 10 min, de gick fort som faaan. Vi lära dricka fort som faan för tiden gick så sjukt fort och vi lära åka med 10bussen till Bollnäs. Well well de gick ju bra det å, o man blev lite på lyset ;)

Hade astrevligt på tranan, gamla goda minnen :) Va inte så mkt folk som de brukar, men nice va det endå. Älskar ju att det är 25:an på allt i baren. Blev 7.3:er öl eller va det va, åsså en jävla massa teuqila =/ Men full blev man ;) Vi hade en svärm turkar efter oss, kryllade av dom. Men vi njöt av våran tjejkväll o raggade mest upp varann. Nä de va en astrevlig onsdag, det måste göras om snarast! :) Kommer upp lite bilder sen från kvällen, jag har inte orkat lägga in dom än.

På torsdagen åkte vi till katthemmet o kollade in alla stackars hemlösa katter =( Jag blev kär i en som hette Raggaren. Han blev upphittad utanför Mc Donalds, fan kan det bli mer passande för mig? :D Han va supergó o mysig. Fast sen bet han mig =/ Hahah.. Men ja vill ha han endå :) Jekkan bokade en katt, hon heter Kvarten och hon är skelögd, haha, supersöt :)

Ja just ja, måste berätta om våran lunch på Mc Donalds oxå. Erika hade nå rabattkuponger från Donken, typ köp en meny och få en hamburgare gratis. Jag, Jekkan, Erika och Fia använde en varsin sån kupong på olika hamburgemenyer, så vi fick 4 menyer 8 st hamburgare. Två big mac, två mc feast, två Qp cheese och två kampanjburgare. Plus chilicheese o massa dipper ;) Vi hade buffé och käka av typ allt, shit va gott de var. Sen när vi hade käkat till vi typ dog, då tog vi driven och jekkan köpte Happy meal, haha. Jag o rut köpte glass :P Kände mej som en valross efter dedär.. Men de va gott som faaan iaf :) Jag är ju ett Mc donaldsfreak om du inte känner mig ;)

Ska fixa in lite bilder sen. Nu måste jag platta håret, sen köra med min volymtång innan ja ska sova..

.:Nypan:.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0