Long time ago



Kass jag varit på att uppdatera på sistonde =/ I helgen åkte jag iaf till Ockelbo på marknaden, va där fre-sön. Åkte dit i fredags direkt efter jobbet, blev hämtad av jekkan o rutan. Knäppte en öl i bilen, soo good! Sen va de partaj hela kvällen o natten. Börja me att åka på förfest hos Cissi o Samuel, sen åkte vi på baren. Vi va ju så smart att vi planerade att följa me på fotbollscup o kolla på Johan när han spelade på lördagen, shit jag ångrade mig i lördags morse. Hade ställt kl på 7, då skulle ja iaf få sova typ 4 timmar. Omg kl ringde, tryckte av den fort som fan i hopp om att ingen skulle vakna, för ja ville inte gå upp. Sen ringde jekkans telefon konstant, de va Johan som skulle hämta oss. Kvart över 7 vaknar jekkan, flyger upp ur sängen o ska iväg. Erika banga, hon som oxå skulle med. Jag ville banga, men de fick jag inte. Jekkan drog av mej täcket o härjade, damn de va bara att klä på sig o åka med. Rickard va oxå me, o Helena plockade vi upp efter vägen :P Knäppte en cider kvart över 7 på morron, yeees.

Hah de va så härligt på cupen, satt på läktaren o vi fyra va hejaklack åt Åmot. Drack öl, o åt en jävla massa mackor o korv. De va vi som fick dom att gå runt där dom sålde fika, haha... Rickard däckade på en bänk o korridoren. Vi hittade han me munnen ihoptejpad, och han hade typ en allergisk reaktion i ansiktet. Hah ja har inte skrattat så mkt på länge... Jäste där på cupen till 1 typ, sen åkte vi hem igen o fortsatte parta. 

Trodde jag skulle somna, men icke. Drog vidare till Emelie på förfest. Där hade vi lite nakenbad oxå, hah. Jag, Jekkan, Helena o Rut i ett badkar på samma gång. Där va de verkligen hud mot hud! Sen blev det baren igen på kvällen, hade riktigt skoj. De va mkt mer folk än på fredagen.. Blev en lång fylla den dagen. Från 7 på morron till 3 på natten, men de va härligt o gött.

Nå hur har mitt liv mer sett ut i veckan. De hade bara varit jobb, skola o träning typ, som vanligt. Idag har jag varit i valbo aslänge, gah. Kan ju lägga upp en bild senare på mina köp.

Ikväll blir de kankse prommis me Wilma, sen en halvtimme på orbitrek. Få se hur magen mår om ja pallar o röra mig =/

.:Nypan:.




Lördag morron kl 8. Party för oss fyra, johan längst till vänster skäms mest o ångrar att han tog me oss ;)




Rickard, Helena, Jekkan o Rutan hos Cissi o Samuel på fre.




Slitna själar lördag morron halv 8 typ påväg till fotbollscup.





HUD MOT HUUUUUUD






Moii, Jocke o Dennis på lördagen hos Emelie





Hahah Rut o Jag, ser ut som vi tror vi är snyggast i världen, asg...









Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA härliga bilder:)

Va kul ni verkar ha haft förra helgen:) Ser att Rutan har fått ny hårfärg?

Hade ni kul i Valbo då?

Ja imorgon drar jag till Gävle:) trevlig helg

puss

2009-03-05 @ 22:21:05
Postat av: Sveddan

oj glömde skriva att inlägget ovan var från mej:)

2009-03-05 @ 22:21:56
URL: http://malinodessi.blogg.se/
Postat av: helena

fy fan vad röd i ansiktet jag va! ;) hahah

2009-03-06 @ 12:24:32
URL: http://heeelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0