Måste ha, måste ha!



Va i Valbo i söndags. Köpte nya jeans, CHOCKAD ÖVER STORLEKEN, soo happy ;) Sen köpte jag legging i en storlek mindre, åsså underkläder, och ett par skor som såg lite hippie ut ;) Lite drygt nu när jag gått ner i vikt, ja kan ju inte ha nå kläder hemma typ, iaf inte byxor. Alla är skitstora och bara hänger, suck. Måste råna en bank eller nått så jag kan köpa lite nytt. Såg ett par assnygga stövlar, måste ha, måste bara ha!!! Provade dom o dom va så braaa. Jävligt hög klack men fan de funkar. Skit samma att jag blir typ 185 cm lång i dom, hah. Har sett dom massor av gånger, drägglar över dom lika mkt varje gång jag ser dom. Har provat dom förut oxå, men har haft för feta vader för att få upp dragkedjan. Men i söndags, då kunde jag dra upp den, wihoo. Haha.. Men dom va jäkligt hård i sulan, så jag kommer nog inte kunna ha dom mer än 10 min innan jag får ont, suck. Funderar på att köpa dom endå, can´t get them out of my mind.

Jaja nog pratat om dom, här kommer en bild så ni ser va jag suktar efter. Tycker dom e lite snyggare irl.


Give me =/




Kommentarer
Postat av: Sandra

dom är fett snygga! :) men jag försöker undvika att köpa stövlar med klack.. blir så jävla lång ;p

2009-03-24 @ 15:34:31
URL: http://xanndra.blogg.se/
Postat av: Nypan

Ja visst är dom ;) Hah ja man blir ju det, men man ska va stolt endå, snyggt o va lång! =) Hörru snart smäller det, ska bli kul som faan :D

2009-03-24 @ 16:28:36
Postat av: Sveddan

Stövlarna ser jättesnygga ut men ser ont ut att gå i dom..men man behöver ju inte ha dom jämt:) Och det är ju fint att vara lång.

Jag vill oxå gå ner i vikt! Jag köper aldrig kläder nu för jag ser ut som en tjock korv i allting..suck.

Då är de inte kul o shoppa heller.

Va kul om ni ska festa ikväll! Själv ska man jobba kväll...sista dagen för mig idag och jag har beställt en fin tårta på Finess som jag ska bjuda på:)

Jag och mamma har ju tänkt börja motionera nu när våren kommer bara det att våren kommer ju typ aldrig!Igår var det typ snöstorm och idag vid sju imorse var det 17 minus...men på dagarna är ju solen framme så man kanske får springa då:)

2009-03-25 @ 09:11:26
URL: http://malinodessi.blogg.se/
Postat av: Nypan

Precis, får ha dom ibland bara om ja köper dom :P Haha sluta, du e fan inte tjock!! De blir inge fest ikväll tror jag, lika bra det för ja ska parta i helgen som de verkar. Ahaa, fan va gott me tårta då :D Hah jag vill oxå ha vår nu, men de kommer ju snö hela tiden åsså blir de askallt =/ Men snart så kommer den nog :)

2009-03-25 @ 12:23:23
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: HAHAHA

fyfan ! xD

du är bara för patetisk gumman!

2009-03-25 @ 18:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0