Nån fitta har snott min mobil!!!



Blir så jävla less på människor som inte kan skilja på ditt eller mitt! Igår va jag på fest, hade mobilen på bordet. Helt plötsligt är den borta, åsså avstängd när man ringer. Suck... Så jävla drygt, bilder, filmer, musik, minneskort, alla jävla kontakter. Sen kosta mobilen 5000 när jag köpte den. Har mina aningar om vem det kan vara, o om jag får reda på vem det är så ligger den personen jääävligt illa till, jag är fruktansvärt arg, och då är inte jag så rolig att ha o göra med! Nån som har info om vem som snott den är ju välkommen att höra av sig, alla tips är av intresse!

I fredags va vi på badhuset i ockelbo o satt o drack vin i bubbelpoolen, mys mys! Sen drog vi till PG o partade vidare, blev rätt packad för jag har inte ens en aning om hur vi kom hem, taxi sägs det. Åsså igår va vi runt på några fester, hade rätt jäsigt o roligt fram tills mobilen försvann. Jag o Jekkan började dricka typ 10 igår morse, drygfan släpade mej ur sängen och knäppte en 7.0:a åt mej så jag va tvungen att dricka. Vi hade jävligt roligt :) Sen tog vi en dusch mot kvällen o satt där o jäste och drack, myysigt.

Nu är hon inneboende hos Madde här i viken typ fyra veckor framåt, trevligt trevligt. Vi bor ju bara typ en minut ifrån varann. Härligt då kan hon o Rajjsan följa med mig o Wilma på kvällsprommis :)

Har nyss käkat på älskade donken, så nu är ja sjukt mätt o spyfärdig. Käkade Big Mac med plusmeny, cheesburgare, cheddardip, chihicheese, MUMS!

Undra va man ska göra imorron då, arbetslös o jävlig. O inte ens en telefon, faaaaan ja blir så arg. Trodde jag nått botten efter allt, men nu känns allt ännu mera jävligt.

.:Nypan:.


Min telefon. En LG viwety. Hör gärna av dig om du vet vart den är





Kommentarer
Postat av: helena

fy fan vilka jävla idioter det finns!

2009-03-30 @ 08:49:48
URL: http://heeelenas.blogg.se/
Postat av: Smurfen

Ja den verkar vara stulen, har ju vänt uppå ner på typ hela huset nu å även kollat ute, men inte ett spår efter den. Sååå jävla lågt att stjäla av folk man känner.

2009-03-30 @ 14:57:22
Postat av: Sofie S

Hej, eftersom du var hem till mig och letade efter mig så antar jag att det är mig du menar med att " du har dina aningar" men jag har inte tagit din mobil. jag har ju lixom en egen! och jag bryr mig inte ett skit om dig .. men du får tro vad du vill iallafall!

jag tänker inte förklara mig mer över någonting jag inte har gjort! men du, sätt inte din fot vid mitt hus igen för du är inte välkommen gumman ..

2009-03-30 @ 15:52:03
Postat av: Nypan

Mm verkligen =( Tack Smurf för du letade, snällt av dig.



Sofie: JAG va aldrig hem till dig ,det va mina kompisar som åkte dit o inte jag! Det kanske inte är du som tagit den, men som sagt klart man kan tro det eftersom du verkar hata mej, sen satt du vid bordet där den låg o försvann när ni drog. Men jag tänker inte anklaga nån när jag inte vet säkert. Hoppas bara att du har samvete till att inte sno andras grejjer.. Men som sagt jag tänker inte anklaga nån när jag inte vet.

2009-03-31 @ 01:19:20
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: sofie..

jag hatar inte dig, vem har sagt det ?! jag har varit förbannad för antagligen så har daanne ljugit för dig oxå! men jag skiter i det nu, bara jag får mina saker därifrån så är jag nöjd!så jag kan komma bort därifrån nån gång... skiter i om ni träffas faktiskt, jaa jag satte vid bordet, precis som alla andra gjorde.och vi åkte för att vi var nykter och tyckte inte det var något roligt! jag har inte problem med pengar så att jag måste ta andras saker..

ääh, skiter i vilket ! jag har andra saker för mig.

2009-03-31 @ 07:55:21
Postat av: Nypan

Nä men de har ju märkts lite grann o så.. Ljugit, om vadå? Nått ja borde veta oxå lr, isåfall vill jag veta det. Okej, jag hoppas att det inte va du. Men det är ju bara en telefon, så ja bryr mej inte så mkt längre. Hoppas du får hämta dina saker o så snart då.

2009-03-31 @ 12:53:20
URL: http://nyyypan.blogg.se/
Postat av: Sofie

jaa det kan jag tippa på !

Men jag vet inte vad du och danne håller på med. men jag vet bara vad han har sagt till mig och så! men ni får ha det så bra..

Ett tips:

Tro inte på allt, det mesta är bara skitsnack

2009-03-31 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0