Nya stööövlar o massa ost :P


Kunde inte hålla mig, åkte in till Valbo me farmor o farfar idag o köpte stövlarna som ja skrev om i ett tidigare inlägg. Kommer nog typ aldrig använda dom för dom har sån hård sula, men skit samma, nu e dom iaf miiiiina :P Va även in till Ica maxi i gävle idag. Köpte tre st ockelbo-ostar. En paprika-ost, en hotchili-ost och en svartost. Dagen före nyår när jag partade i ockelbo hos PG så ställde han fram en paprikaost och en chiliost. Dom va så jävla goda så vi smällde i oss båda ostarna på nolltid. Har inte sett dom nåmer förrän idag, så jag va bara tvungen att köpa me mej dom hem. Soooo good!

Har även haft lektion idag. naturkunskap. Hade laboration så jag va me Pauan. Tog blodtryck o puls o grejjs på varann. Måste skriva en labrapport på det sen, fyfan va tråkigt. Gjorde även hjärta-blod-provet idag. Gick lysande fast ja inte hade pluggat så mkt till det, kunde ju fan allt redan :P Läste igenom alla frågor när jag fick det, kände lättnad genom kroppen o flinade för mej sj, sen skrev jag så pennan glödde fan. De gick fan kanonbra när ja tänker efter.

Ja just ja, igår va jag ju på Aquabike med Jekkan, Erika o Emelie på badhuset i Ockelbo :P Hah de va faktiskt roligt o bra träning. Shit va jobbigt det va vissa stunder, gah.. Å fan va vi skratta. När vi skulle göra te x "kanoten" o jag kunde fan inte komma upp den där "cykeln". Sen fick jag sendrag i vaden o de gjorde så jääävla ont. Erika bara skratta o tyckte de såg ut som ja drunkna =/ But i survived o fortsatte kämpa. Vi har skrivit upp oss nästa vecka oxå. Får man inte snygga ben efter domdär passen, då vettefan alltså!

I helgen blir de party i Ockelbooo fre-sön. På fredag ska vi nog sitta i bubbelpoolen på badhuset hela kvällen o pimpla viiiin. Får akta oss så vi inte blir för fulla o drunkar, de finns ju faktiskt en viss risk för det. Ooo jag fick glädjande besked nyss. Älskade Emma o hennes karl Pajje kommer på lördag oxå o partar, wihoooo. De va ett tag sen nu =) Vi funderar om vi ska dra in på bilagan i Gävle, vårat bästa alkishak :D Ska bli skoj att slå våra glas ihop igen ;)

.:Nyyypan:.


Jag o RutanTutan på traaaaanan



Kommentarer
Postat av: helena

fy fan va vi svulla i oss osten! ;D hahah

2009-03-26 @ 08:17:23
URL: http://heeelenas.blogg.se/
Postat av: Rutan

Gud vad snygga vi var! ;P

2009-04-04 @ 10:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0