Provet, vilket skämt



Hade pluggat som fan inför provet jag hade imorse, kunde fan allting. Kommer dit, öppnar pappren o fick en chock. Tre jävla frågor, haha meeen drygt. Ja hade önskat att de va tio till eftersom ja kunde allt. Typiskt! De gick iaf bra, kändes iaf som det.

Nu ska ja käka, sen dra iväg till skolan igen på lektion. Efter de skynda mej hem o duscha o grejja innan jekkan hämtar upp mig. Sen far vi till Erika i south harbour. Har inte hört nå annat iaf.

Nu vill jag ha sooool o värme. Är så sjukt trött på vintern, snön o kylan. Usch!


.:Nypan:.



Studentveckan i Ljusdal på nationaldagen. Shit vilken underbar dag vi hade.
Grillade, drack öl, spelade brännboll tror jag (?), sprayade massa på asfalten
utanför matsalen o skolan.Helt underbart! Miss you all <3







Underbara tider :)



Kommentarer
Postat av: Madde

GAAAAAAAH MIINNEN !!!!



vill tillbaka <3 fan va kul vi hade..

2009-03-22 @ 16:15:37
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Nypan

Ja veeet, ja vill oxå tillbax =( Men i sommar så blir det ju iaf party hos dig i hope ;)

2009-03-24 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0