Slumdog millionaire o Friday the 13th



Har kollat på två filmer. En i förrgår o en igår, jag som hatar film egentligen, blir så sjukt uttråkad. I förrgår kollade jag på Friday the 13th, shit jag som hatar skräckfilmer. Visst blev jag rädd o så, hade ljudet avstängt typ hela filmen, men fan ja tyckte filmen va rätt kass endå. Va så förbannad i slutet, jävla skitfilm satt ja o sa... Hade typ ingen handling alls, bara mörda mörda mörda... Alla, o då menar jag alla blev mördad (ok dom två i slutet blev troligtvis det eftersom Jason flög upp o hoppade på dom, sen slutade den precis). Först va det ett gäng som åkte upp o campade, alla blev mördad inom typ 15 min. Sen kom nästa gäng på ca 7 pers, o alla dom blev oxå mördad en efter en. Nä fyfan ja blev rätt besviken =(

Igår kollade jag på Slumdog millionaire, de va fan en riktigt bra film så den rekomenderar ja starkt. Handla om en ung kille i Indien som va med i "vem vill bli milijonär". De gick så bra för han o han kunde alla frågor, så han åkte dit för fusk. Genom filmen mellan varje fråga får man följa hans uppväxt och på så sätt få reda på hur han kunde alla frågor. Ja den va fan skitbra :)

Nu mår jag rätt ok, har tom varit ute o gått me Wilma en timme, jag mår mest illa bara =( Men de går väl över det med...Mår så sjukt dåligt över att jag bara simmat en gång denhär veckan, fyfan ångest. Men jag har iaf gått me Wilma varje dag ist. Ja som tänkte simma idag efter jobbet, men jag somnade ju i över 4 timmar så jag hann inte =/

.:Nyyyyp:.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0