Sugigt...



Mm sugigt...Allt känns sugigt nu..

I lördags åkte jag till Ljusdal me Ante. Festade me några av hans kompisar, sen drog vi på krogen rätt tidigt. Bandet Dream Evil spelade. Antar att ja blev rätt full, för på slutet kommer jag bara ihåg att jag va själv där nere, o stog själv o lyssnade på bandet(?) Men ja kommer fan inte ihåg heller, kanske umgicks me nån (?) Men ja hade skoj iaf. I Söndags mådde jag inte sådär asbra heller så. Sen sitta på tåget typ två timmar är ingen höjdare heller då..

Igår jobbade jag o sen simmade en timme, rensa tankarna lite. Idag har jag jobbat, sen va jag o madde ut o gick me hundarna våra.

Imorron verkar de som jag ska dra till Erika i söderhamn me Jekkan, typ käka o dricka eller va dom sa. Sen ska vi uppleva lite gamla härliga minnen på tranan i bollnäs, yees. Hah fyfan miss that place. Där har man haft mkt skoj genom sina tre år i Ljusdal. Å jag saknar Ljusdal, fyfan mår dåligt när ja tänker tillbaka. The best time of my life! Jag vill dit igen, flytta tillbaka om alla andra flyttade tillbaka oxå. Kan man inte dra tillbaka tiden, de önskar jag. Då skulle nog mitt liv se jävligt mkt annorlunda ut idag, o det önskar jag. För nu är de inte mkt som går i min väg tyvärr ;(

Nästa vecka verkar det som de blir kryssning, fan ja önskar det. Dra iväg me rut, jekkan o troligen emelie. Erikas farsa kör ju bussen o fixar in oss ;) Fan ja hoppas verkligen att de blir så!

Nu har Escada kommit ut med sommardoften 2009. Shiit ja måste verkligen ha den, sjuukt god. Är helt såld i deras sommardofter. Synd bara att dom bara görs i visst många antal. Sen när dom är slut, som dom oftast blir samma jävla år, då är dom slut sen =/ Asdrygt när man verkligen älskar en doft, o sen är omöjlig att få tag i. Därför jag helt seriöst tänkte köpa en från USA i somras, va sjukt nära på att beställa en. Priset skulle sluta på ca 1800 kr, liite väl dyrt kanske :)  2008 års parfym är verkligen bäst, ooh. Nu har jag lagrat upp med två flaskor, köpt på nätet för i affärerna är dom slut. Den heter Moon sparkle, me looove it!

När jag får lön ska jag införskaffa mig den nya, den heter Ocean lounge. Inte lika god som moon sparkle, men den luktade godis o de gillar ju jag :P

Hittade en massa kollegieblock när jag rensade ut garderoberna. Står massa deprimerande saker i dom sen min tunga period i livet. Bläddrade igenom dom lite snabbt. Ska läsa igenom dom nån dag, ska bara ta mig orken..



Save you´r self by leavning me now




.:Nypan:.


Give it to meeee!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0