Tisdag...




Just nu är det depp, vet inte varför. Allt känns så värdelöst bara.. Har varit så mkt på sistonde. Fört slut me ante, sen strul på jobbet, sen arbetslös, sen snodd mobil, nu väntar jag på skattesedeln, tror att ja kommer få restskatt. Har inte mkt krafter kvar nu. Bara strul, strul struul me allt. Sen är de skolan. Skulle behöva plugga till provet, men jag orkar fan inte. Sen måste jag skriva en laborationsrapport från senaste laborationen, men ja vill iiiiinte! Böckerna ligger bredvid mej nu, har gjort de senaste timmen. Orkar inte ens öppna boken, hittar på massa andra saker att hålla på me ist, typ som att skriva lite i bloggen, gah.

Va har ja förgyllt min andra arbetslösa dag med då? Drog mej bra länge i sängen. Sen fick jag nå ryck o bytte sängkläder, tvätta en maskin tvätt och handtvätta lite, sen dammsög jag rummet o fönstret o grejjer. När jag stog i fönstret o dammsög så gick jekkan förbi ute, hon va påväg ut i skogen me rajja. Bestämde att ja skulle följa med så vi åkte till brukshundklubben o gick nästan en timme efter nån isig och lerig skogsväg där. Sen gick vi till madde o käkade kycklingvingar och spelade lite mario cart, de gick fan så mkt bättre än igår. Nu hamna vi på pallen båda två fler ggr :P Sen pallra jag mig till badhuset o simmade en timme me alla pensionärer, sköönt! Efter det drog jag till madde igen o käkade lax, potatis och romsås, det va gott som faaan :P Kikade på despret o sen på nån sjuk film, har precis kommit hem :)

Imorron ska jag träffa världens sötaste Sandraaa, hon drar ju till norge igen på söndag, muhuu =( Sen ska jag till skolan på naturkunskapen, suck...

O på torsdag drar jag på swedenrock-kryssningen, wihoooo. Ska bli kul kul kuuuul!

.:Nypan:.


Ge mig en öl så ska du se jag vaknar till... Tors-Fre ska jag iaf vara jäääkligt vaken o dricka maaassa bira :P






Kommentarer
Postat av: madde

det ordnar sig ska du se :)



pussar

2009-04-05 @ 22:57:51
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0