Vilken jääävla natt o morron


Shit trodde jag skulle dö i magsmärtor inatt, jävla mensvärk är så sjukt trött på skiten så jag funderar att stoppa in en p-stav i armen. Vakna efter nån timmes sömn o ja hade så sjukt ont. Låg o vred o vände mej, satt, stog, till o me låg jag o grina av smärta, hah.. Inget funka. De känns som nån liten gubbe sitter o sliter, bitar, klipper, drar o vrider om allt nere i magen, aj aj..  Upp o knapra värktabletter, ner i sängen... Låg nån timme till o vred mig o stånka innan jag blev lite sömnig igen. Men då va kl 7 o kl ringde så de blev inte många timmars sömn inatt. Jag började nästan tro att jag va gravid o skulle föda, kändes som ja hade krystvärkar. Visst ja brukar ha jävligt ont, men inte sådär sjukt äckligt ont. Hade fortfarande sjukt ont när ja gick upp så ja tog några till värktabletter.. Sen på toa höll jag på att bryta handleden. På nått konstigt sätt snubblade jag på pyamasbyxan, ramlade o tog emot mej me högerhanden så ja fick skitont i handleden. Missa precis elementet med huvvet med nån cm. Efter det gjorde jag en macka. Kämpade med en ost som va då jävla mkt paketerad så ja knappt fick upp plasten. När ja äntligen va klar gick ja in i mitt rum, ställde ett glas mjölk me mackan uppepå bredvid sängen. Skulle ta iprenpaketet o trycka i mej en till ipren, då slår ja till glaset så de åker i golvet, o mackan flyger ner o hamnar i pölen av mjök. Blev så jävla arg att ja ville lägga mej o dö direkt. Hur jävla mkt mjölk överallt, bland sladdar o gardiner o grejjer, o till o med i elutaget. Mackan blev ju asgod oxå, helt mjuk o äcklig av all mjölk, ville bara spy. 

Jaja de va min natt o morron, not the best. Tack o lov va de lugnt på jobbet idag!
 
Har börjar me p-piller igen oxå, suck. Har ju haft p-plåster över nått år o det har funkat asbra, men nu när jag simmar så mkt funkar de inte nå bra längre =( =( Fick nå hippie-p-piller, förpackningen är i alla möjliga färger och tabletterna är blå o gröna, hah.. Hoppas ja inte blir en lika humörsvängande bitch som ja va förut när ja käka, usch. O låt mej inte gå upp i vikt så förbannat igen, nu när ja kämpat mig ner.

Har haft ont i magen o ryggen hela dagen på jobbet idag. Så när ja kom hem tog ja en ipren och nån receptbelagd värktablett från morsan. Somnade runt 2 o vaknade nyss runt 6, fyfan ånget. Har ju sovit bort hela jävla dagen =/ 
Men de käns som de va välbehövligt efter natten inatt.

Idag har jag känt mig som en knarkare så mkt tabletter som ja knaprat. Imorse va ja nog hög, kände mig lite konstig bakom ratten till jobbet, hah...

Imorron åker jag till Ljusdal o går på Rocknight på stadt. Dream evil ska spela :P 

.:Nypan:.


Gårdagen shopping i valbo. Lite suddig bild. Två midjeskärp, ett lila o ett me nitar. Sen två paket galgar, har köpt 70 st galgar i veckan till min garderob, nu måste de fan räcka =/ Sen va de mina hippie-p-piller, fiskmat, leggings, smink o nån hårklämma som underlättar arbetet ne volymtången :P








 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0