2 timmars prommis



Idag har jag varit ute o gått en lång prommis. Mötte upp lovely Sandra som äntligen kommit hem från Norge kl tre. Jag hade Wilma med mig och hon hade sina hundar Pysen och Sirap ;P Vi gick på pensionärsstigen, svängde av mot ko-bron sen kom vi upp bakom stallet i högbo. Där va det massa hopptävlingar o sjukt mkt hästar, folk och hästtransporter överallt. Wilma brukar skälla på både hästar och hundar, men de blev nog lite mkt för henne när vi gick igenom där idag så hon va helt lugn :P Mitt i vimlet så gick vi förbi en som jag tyckte jag kände igen. Det va bögen som va med i Bonde söker fru. Du vet killen som va bög som va asrik och hade massa hästar. När vi kommit igenom allt det så gick vi över klangberget och tog vägen förbi Sandras hus. Hon gick in och jag o wilma fortsatte genom klangberget, och sen gick vi till morsans jobb. Skitkul när de börja regna och blåsa så in i helvete, gah! Exakt två timmar va vi ute och powerwalka. Nu känns det jävligt bra :P

Nu har jag nyss skjutsat hem jimmy och adde, få se om jag åker dit senare eller om jag bara blir hemma. Skulle verklingen behöva plugga, men fan det är ju så sjukt tråkigt!


.:Nypan:.


Sötwilma hittade en stooor pinne inne i stan som hon tyckte va mkt rolig och lämplig att bära med sig. Hon gick med den i munnen en bit och folk skratta och vände sig om åt henne, hah. Man får skämmas :P Pinnar är det bästa hon vet, spec megastora som hon knappt orkar bära. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0