då va helgens bravader slut men vi fortsätter in i dimman



Har inte hunnit skrivit nått här för jag har varit i ockelbo hela helgen. Åkte dit i fredags, och kom hem nyss(söndag kväll). I fredags festade vi lite, va mest hemma hos jekkan o röjde. I lördags festade vi vidare sen åkte vi på fotbollsmatch i åmot o hejjade på åmot. Tyvärr förlorade dom mot ockelbo med 5-0 =/ Skriver mer sen, nu ska jag fortsätta här. Sitter hemma hos jimmy med madde och några till o dricker bira. Han tyckte vi skulle åka hit o göra dom sällis, sen kanske vi drar på eightball. Imorron åker vi på kryssning, wohooo fyfan va kul de kommer bli :D Sen måste väl jag o madde väl läggas in på rehab, 7 dagars supande på 10 dagar är nog lite too much. Bilder o filmer från helgen lägger jag in senare, är som sagt inte hemma nu.

Peace and love
..Nypan:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0