Fan va fest de har blivit på sistonde



I söndags va jag rätt bakis. På kvällen gick jag till Madde o kikade på Wipeout, så jävla klockrent program :) I måndags, va gjorde jag då. Madde skicka mess o frågade om vi skulle åka till Jimmy och Adde i björksätra o dricka lite öl. Shit tänkte jag, idag igen. Då fick jag som svar av madde att "vi har ju endå inget jobb eller liv som arbetslös så då kan vi lika gärna supa till". What ever tänkte jag, så drog vi till systemet o handla lite bira. Sen åkte vi hem till dom och söp. De kom dit lite mer folk, va riktigt kul =) Jimmy bjöd på irish coffe, de va ju rätt smaskens det. Vettefan hur många glas jag fick :P Typ runt halv 1 drog Jimmy fram ett paket med massor av raketer som han aldri sköt sista april, hah jävla dåre. Då gick vi ut och drog av allihopa på nån fotbollsplan. Måste ha varit 15-20 st, fint va det iaf :) Trodde snuten skulle komma så jag va beredd på att dra, men dom kom aldri så vi gick hem och fortsatte supa. Sov kvar där och i tisdags hade vi en riktig slapp bakisdag, mestadels i sängen. Låg och rökte som i en ormgrop i sängen hela dagen, såå soft :P

Sen på tisdagskvällen drog vi till madde och körde en fest där. Jimmys brorsa kom hit från Mora så han va oxå me o festade. Vi vaxade Addes arsel, Jimmys mage och bröst och Sonnys bröst, hahah fyfan va kul ;P Dom hade köpt 3 flaskor sprit och två plattor öl så vi blev klapp även igår. Idag va det mindre roligt. Sliten som fan och skulle till skolan till kl 1. Jag blev så sen och blev osäker på om det va lektion idag eftersom de va knas med schemat, så jag struntade i att gå. La mej o sov ist, soo sweet! Sen nu ikväll har jag varit ut me madde och hundarna o gått en prommis.

Imorron ska jag ta det lugnt, har inga planer. På fredag kanske jag drar till Hedemora på fest, sen på lördag ska jag till Gävle. Först inflyttningsfest hos Andreas, sen blir de väl att dra ut på stan på crusingen.


Gick inte att sno bilderna som Terbe knäppte i måndags. Dom finns på hennes bilddagbok ist, gå in o kika där... Lägger ut länken till en av bilderna här, den är på jimmy, adde och leeroy :)

http://Terbeskrotface.bilddagboken.se/p/show.html?id=364015029&directlink=1



.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0