försöka sova lite då...


Nä om jag man ska ta o försöka sova lite, få se om magen är snäll och tillåter lite sömn =/. Har precis pluggat klart, ska ha prov imorron hade jag tänkt. Det prov jag egentligen skulle haft förra veckan =/ Typiskt att jag va lat o sackade efter, nu måste jag plugga som fan för att hinna med nästa prov som är genetik =/ Tack o lov kommer jag ihåg det mesta från högstadiet o gymnasiet (tror jag) så det ska nog gå bra.

Ska upp kl 8:30 imorron. Ska dra med Madde till gymmet o pumpa lite innan jag ska till skolan. Sen efter skolan så ska jag åka med morsans jobb till Gävle o käka. Ska bli rätt skoj men lite nervöst. Egentligen ska dom ha med sig sina respektive, men eftersom det är lite struligt och så här hemma nu så följer jag med mamma ist som sällskap :S Jag tvingas köra, typiskt! Jag som ville ta en öl eller två. Men men får väl hålla mig då så morsan får ta ett glas vin, hon brukar ju aldri dricka annars så jag får väl ställa upp. Så jävla många gånger som hon skjtsat och hämtat mig till o från fest/krogen, nu är de hennes tur :)

.:Nypan:.








jag saknar dig                               

                                                                it hurts....  ibland känner jag mig som luft











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0