Gymmat idag :D



Idag har jag varit duktig. Imorse (okej vakna kl 13) så gick jag o madde ut med hundarna, tog lite över en timme. Efter det gick jag hem och latade mig lite. Sen följde vi med jimmy och john till gymmet på badhuset. Jag o madde ska införhandla oss ett varsitt gymkort så kan vi gå tillsammans, då kommer man inte undan med massa kassa ursäkter :) Synd att det är så jävla dyrt bara, 1500 spänn för 4 månader =/ Jag värmde upp med 10 min springning på löpbandet, sen körde vi mest ben, rygg och mage. Efter vi gymmat bytte vi om till badkläder åsså badade vi ett bra tag. Va så länge sen man badade på äventyr nu så vi lekte på som man gjorde när man va barn, hah :)

Efter badhuset drog jag till madde och gjorde varma mackor som vi käkade till ugly betty och desperate housewives. Svullade även i mig vårrullar och sen naturgodis. Och inte var det nog där, utan jag skar upp banan, äpple och päron och tryckte i mig det tills jag bokstavligen spydde, trevligt värre. Men är jag så jävla dum att jag äter för 70 pers så får jag fan skylla mig sj =/

Imorron bitti kl 10 ska jag ut på prommis med madde o hundarna. Sen ska jag till skolan kl 13. Efter det vet jag inte, det visar sig :) Nu måste jag göra klart alla instuderingsuppgifter =/

Love

.:Nypan:.

 








Har en rätt rolig funktion på min webcam som gör så sjukt fula, roliga o äckliga bilder så det finns inte ord. Har en jävla massa idiotbilder på denhär datorn på diverse olika folk, haha ;)




Kommentarer
Postat av: Sandra

DU, fan va du har förändrats sen jag såg dig sist! ;o XD haha!

2009-05-13 @ 17:10:33
URL: http://xanndra.blogg.se/
Postat av: Nypan

Hah vadå, såhär har jag ju alltid sett ut :O :/

2009-05-14 @ 13:24:40
URL: http://nyyypan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0