Köpt gymkort idag, nu kommer jag inte undan =/



Ställde kl på halv 9 imorse, hade bestämt med Madde och Jimmy att vi skulle till badhuset o gymma kl halv 10. Gick upp o gjorde mig iordning, kl börja närma sig halv 10 så jag ringde Madde. Självklart hade hon somnat om efter kl ringt så hon vaknade typ när jag ringde. Jag gick o la mej en sväng till i sängen och väntade på henne. Hon kom efter ett litet tag så då mötte vi upp Jimmy och drog till badhuset. Köpte 4 månaders-kort idag, både gym och bad. Nu kan vi varken skylla på att vi inte har råd (det är redan betalt), att det är långt att gå dit (vi bor typ 1 minut från badhuset), eller att vi inte har tid (vi har fan all tid i världen, båda är ju arbetslös). När man köper gym eller badkort så får man knäppa kort som hamnar på gymkortet. Hahahah Madde blev så jävla ful så jag garvar varje gång jag ser eller tänker på det. O kärringen i kassan sa "Dethär blev ju bra". Yes tänkte Madde, sen garva vi rakt ut när vi såg bilden, hahahah. Sen tränade vi ett tag, så jävla skönt. Vi ska försöka gå dit varje dag. BEACH 2009 HERE I COOOME!

När jag kom hem från gymmet va jag helt slut och somnade. Vaknade runt kl 5 =/ Nu ikväll har jag, madde o morsan tagit en prommis med hundarna runt stan, det är ca 4,2 km.

Imorron ska vi åka till Lager 157 som ligger mellan Falun och typ Rättvik eller nå sånt. Hoppas dom har massa snygga kläder, då ska jag shoppa lossssss. Behöver byxor, har typ inga. Sen linnen, sommarlinnen :P Och jag behöver nya träningskläder nu när jag blivit seriös ;) Plus ser alla brudar så snygg ut när dom gymmar så jag måste försöka hålla stilen jag me, hahah. O helst nya skor behöver jag, mina är snart helt trasig.



.:Nypan:.








It's easier to live alone than fear the time it's over









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0