Kryssning med Cinderella avklarad!



Har inte hunnit uppdatera nått nu på väldigt länge, har knappt varit hemma nått. I helgen så va jag som sagt i Ockelbo, på lördagen va vi ett gäng på fotbollsmatch i Åmot. Det va Ockelbo-Åmot som spelade, riktigt skoj! Vi spexade ut oss lite, sen drog vi dit och kollade på fotboll, drack öl o hade jäsigt :) Lördag morron började med att Jekkan kom med frukost på sängen åt mig, en 7.0:a cider med sugrör, sånna mornar gillar jag! ;P Några bilder på våran outfit kommer sen ;)

I måndags drog vi ett gäng på 10 st brudar på kryssning med båten cinderella. Hade riktigt skoj, men man kan ju inte annat än ha det på kryssningar =) Började parta runt kl 10 på morron hemma hos mig, kl 11:05 gick vikinglinebussen mot Sthlm. Det va mest pensionärer, så vi livade upp stämningen en hel del. Väl framme i Sthlm så fick vi vänta några timmar tills båten skulle gå, så vi satt ute i solen o jäste med musik o bira. Hade riktigt skoj hela kvällen o natten, tyvärr däckade jag o jekkan rätt tidigt, haha som vanligt. Vi sjöng karaoke o härjade, de lät nog förjävligt ;P Och vi va inte dom enda ungdomarna, de fanns en hel del förutom vårat gäng. På tisdagen va jag inte bakis när jag vaknade, va nog fortfarande full. Knäppte en gin och sen va festen igång igen. Solen sken och vi hittade på ett gäng som vi hängt lite med på måndagen. Vi drog mest omkring med dom, sen gick vi och satt oss soldäck i flera timmar, lyssnade på musik från en bärbar dator och hinka öl. Fyfan jag längtar tillbaka :)

Träffade även färjan-rut som är känd från tv. Fyfan vilken skön lirare det är. Hon hängde med oss både på måndagen o tisdagen. Sen fick flera av oss hennes visitkort, hon brukar inte ge ut det till nån typ men vi fick flera st. Så nu har man hennes nr, mail och blogg ;) Hon ville att vi skulle åka med henne igen, gärna redan på tisdagen. Men hon hade tandläkartid på onsdagmorron så hon kunde inte. Fan vilken synd, jag hade gärna hakat på igen. Hon gick med oss påväg ut från båten. Helt plötsligt står hon vid nå fläktar så håret blåser, då börjar hon sjunga "fångad av en stormvind" Skitmkt folk vände sig om o skratta. Störtskön till 100%! :)  Dom spelar ju fortfarande in tvprogrammet "färjan". Tack o lov va dom inte där när vi åkte, haha annars har dom nog följt oss en hel del, och då hade min släkt sagt upp kontakten med mig tror jag.

Bussresan tog några timmar hem. Men vi festade på, sen drog vi till Madde på lite efterpartaj.

Nej mer kryssningar åt folket!
Love

.:Nypan:.









Lite bilder från lördagen när vi va på fotbollsmatch. Vi är bästa åmot-klacken! ;) Kanske kommer lite mer bilder sen, jag måste sno dom från Sandra bara :)




Några bilder från båten. Kommer fler sen. Min kamera banga ur, så jag måste sno bilder från lite kompisar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0