Lager 157



Tänkte berätta om det ja köpte på Lager 154 när vi va där i fredags. Det ligger typ mellan Falun o Rättvik/Borlänge (?) eller nått sånt. Alla snackar ju om detdär stället att det är märkeskläder till typ under halva priset. Så vi åkte dit, jag, morsan, madde och gunilla i fredags. Hittade faktiskt röda jeans, svarta jeans, hade kostat 500kr, nu 250/st. Sen köpte jag en svart tröja/klänning/tunika (?) som hade kostat 1100kr, den köpte jag för 300kr. Sen ett par adidas-skor för mina är helt sönder snart. Dom kostar typ 800 i vanliga fall, domhär kostade 375kr. Tyvärr va dom mest vit, sen lite blå och ränderna skiftade lite mellan olika färger. Gillar inte vita skor egentligen plus va dom lite för stora, men men de fick duga endå. Sen köpte jag dödskallestumpbyxor för 30 spänn, ett par silverleggings för 30 spänn och ett par skitsnygga högklackade sandaler eller va man ska kalla det med massa spännen, dom kosta 300 spänn. Ska försöka fixa bild på dom sen så ni får se ;P Tror jag fick med allt nu. 

Idag drog jag o Madde till gymmet kl halv 12. Körde på i 1½ timme, sen gick vi och simmade 30 min. Skönt som fan. Sen drog jag till morsans jobb och fixade med lite papper och så plus att jag käkade lunch/middag där. Sen när jag kom hem ringde Madde o undra om jag ville följa med när hon skulle ut o gå med Isa. Då jag hakade på, hämtade Wilma sen drog vi rundan runt stan på ca 4,2 km. Nu ikväll har jag o madde kikat på ballar av stål, fan att det va sista programmet för säsongen. Så jävla roligt program :) 

Nu ska jag läsa lite om hjärnan, nervsystemet och våra sinnen. Roligt va? Hah! Ska göra det provet på onsdag hade jag tänkt. 

Peace and love my friends!

.:Nypan:.



Bild från igår när vi spelade kubb i solen. Erika o Jekkan på bilden. Inte konstigt att Erika sliter sig i håret, Jag o Jekkan totalspöade hon o Madde varje omgång! Haha...



Kommentarer
Postat av: Malin S

jag har aldrig hört talats om Lager 154 men de verkar ju jättebra. Jag skulle oxå behöva nya kläder:) Vad mycket ni tränar och simmar då. Känner mig som värsta latmasken ja! Jag älskar oxå Ballar av stål. Det är ju ett superbra program som är väldigt roligt:)

va kul o spela kubb:)skulle oxå vilja spela de nån gång i sommar.

2009-05-19 @ 11:30:04
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0